Hypermarketurile din Bucuresti in care poti avea ghinionul sa fii inselat
Data publicarii: 28-05-2010 | Actualitate17,5% dintre locuitorii Bucurestiului ar fi fost inselati in supermarketurile din oras, arata o cercetare realizata de Departamentul de sociologie din cadrul Facultatii de Stiinte Politice a SNSPA in perioada 18 aprilie - 3 mai. 77,7% sustin contrariul.
Din cei 17%, cei mai multi spun ca au "luat plasa" in magazinele Carrefour - 17,4%, Cora - 16,5% si Mega Image - 13%. Urmeaza apoi Real - 8,5%, Metro - 7,6%, Billa - 6,2%, Auchan - 4% si Kaufland - 2,7%.
O parte din aceasta cota este data totusi de vizibilitate si de numarul mare de clienti, raportat la alte magazine, precizeaza studiul. In total au fost facute 44 de nominalizari.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 1487 de persoane si are o marja de eroare de +- 2,59%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI