Afacerile UPS Romania au crescut in 2009 cu 25%, la 15 milioane euro
Data publicarii: 04-06-2010 | AfaceriAfacerile companiei de curierat UPS Romania au crescut in 2009 cu 25%, la 15 milioane euro, si estimeaza pentru anul acesta o majorarea a businessului la 18,7 milioane euro, a declarat directorul general al companiei, Iulia Nartea.
"In 2009 am inregistrat o cifra de afaceri de 15 milioane euro, cu 25% mai mare decat in 2008 cand afacerile s-au ridicat la 12 milioane euro. Anul acesta estimam o crestere a afacerilor cu 25%, bazandu-ne pe clienti noi, respectiv companii si persoane fizice", a precizat Nartea.
Compania de curierat UPS Romania a inaugurat joi noul centru regional, in apropierea Aeroportului Otopeni Bucuresti, cu o suprafata de 2.500 metri patrati, din care 1.500 metri patrati reprezinta magazia. Reprezentantii companiei nu au precizat suma investitiilor in noul sediu.
"Sortarea si verificarea coletelor se face de catre personal specializat. Centrul din Otopeni va deservi 60% din teritoriul Romaniei, distributia facandu-se in Bucuresti, Sudul si Estul tarii, cu o flota de 60 de masini. Capacitatea maxima de sortare depaseste 4.000 de colete pe ora, de patru ori mai mult decat capacitatea anterioara. Romania este hub de tranzit pentru Bulgaria si Grecia la import si export", a explicat Iulia Nartea.
UPS a intrat pe piata din Romania in 1990, prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin Trans Courier Service, o companie a Romtrans, achizitionata de UPS in 2008.
In prezent, compania de curierat are 136 de angajati in Romania si opereaza zilnic intre Otopeni si principalul sau centru aerian european din Koln, Germania, asigurand o conexiune intre clientii romani, restul Europei si alte tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI