Afacerile eMAG au crescut cu 64% in primul semestru, la 41 milioane euro
Data publicarii: 27-07-2010 | AfaceriMagazinul online eMAG a obtinut in primul semestru din acest an o cifra de afaceri de 41 de milioane de euro, in crestere cu 64% fata de perioada similara din 2009, iar pentru 2010 vizeaza afaceri de 100 milioane euro, a anuntat marti compania.
"Evolutia foarte buna din prima jumatate a anului 2010, mult peste media pietei, se inscrie in previziunile noastre initiale, fiind impulsionata de lansarea de servicii premium, deschiderea de showroomuri in principalele orase din tara si de diversificarea constanta a ofertei de produse", a declarat directorul general al eMAG, Iulian Stanciu.
La randul sau, directorul de marketing al eMAG, Radu Apostolescu, a precizat ca "peste un milion de vizitatori unici, adica aproximativ 20% din utilizatorii activi de internet din Romania viziteaza lunar site-ul eMAG".
Potrivit estimarilor eMAG, piata de retail online a inregistrat o crestere cu aproximativ 30% in prima jumatate a anului 2010, in timp ce intreg sectorul de retail IT&C, electronice si electrocasnice a inregistrat o contractie de 10%. Ascensiunea mediului online vine pe fondul maturizarii jucatorilor din acest domeniu si a cresterii increderii consumatorilor in achizitiile online.
"Estimam o crestere usoara a pietei in a doua jumatate a anului, urmata de o evolutie accelerata in urmatorii doi ani. Ca si consum electro-IT suntem extrem de jos chiar si fata de tarile din regiune, iar calmarea pietei bombardate pana acum de stiri "senzationale" negative va duce la sporirea increderii si cresterea consumului," a adaugat Iulian Stanciu.
eMAG a fost lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica. eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice. Compania opereaza magazinul online emag.ro, precum si cinci showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj si Timisoara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice