Afacerile eMAG au crescut cu 64% in primul semestru, la 41 milioane euro
Data publicarii: 27-07-2010 | AfaceriMagazinul online eMAG a obtinut in primul semestru din acest an o cifra de afaceri de 41 de milioane de euro, in crestere cu 64% fata de perioada similara din 2009, iar pentru 2010 vizeaza afaceri de 100 milioane euro, a anuntat marti compania.
"Evolutia foarte buna din prima jumatate a anului 2010, mult peste media pietei, se inscrie in previziunile noastre initiale, fiind impulsionata de lansarea de servicii premium, deschiderea de showroomuri in principalele orase din tara si de diversificarea constanta a ofertei de produse", a declarat directorul general al eMAG, Iulian Stanciu.
La randul sau, directorul de marketing al eMAG, Radu Apostolescu, a precizat ca "peste un milion de vizitatori unici, adica aproximativ 20% din utilizatorii activi de internet din Romania viziteaza lunar site-ul eMAG".
Potrivit estimarilor eMAG, piata de retail online a inregistrat o crestere cu aproximativ 30% in prima jumatate a anului 2010, in timp ce intreg sectorul de retail IT&C, electronice si electrocasnice a inregistrat o contractie de 10%. Ascensiunea mediului online vine pe fondul maturizarii jucatorilor din acest domeniu si a cresterii increderii consumatorilor in achizitiile online.
"Estimam o crestere usoara a pietei in a doua jumatate a anului, urmata de o evolutie accelerata in urmatorii doi ani. Ca si consum electro-IT suntem extrem de jos chiar si fata de tarile din regiune, iar calmarea pietei bombardate pana acum de stiri "senzationale" negative va duce la sporirea increderii si cresterea consumului," a adaugat Iulian Stanciu.
eMAG a fost lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica. eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice. Compania opereaza magazinul online emag.ro, precum si cinci showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj si Timisoara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI