Companiile pregatesc scumpirea RCA. Motivele: fraude, daune si TVA mai mari
Data publicarii: 14-09-2010 | Auto
Orice companie, odata la trei luni, ar trebui sa evalueze "cum sta in piata si sa isi ajusteze tarifele", spun reprezentantii firmelor de asigurari
Companiile de profil pregatesc scumpiri ale asigurarilor auto obligatorii. Deja una dintre ele, Ardaf, a urcat saptamana trecuta pretul la RCA cu circa 6%. Reprezentantii firmelor de asigurari sustin ca odata la trei luni majoritatea societatilor iau decizia de a umbla la tarife, dupa ce analizeaza si ofertele concurentilor din piata. "In mod normal ar trebui sa se scumpeasca (tarifele la RCA-n.red.). Cu cat nu pot estima, tine de politica fiecarei companii. Odata la trei luni firmele umbla la tarife. Dar tinand cont de faptul ca TVA s-a majorat, iar pe de alta parte daunele au crescut, la fel si fraudele, care s-au amplificat pe criza, trendul normal ar fi de scumpire a politelor RCA", a declarat pentru Gandul Bogdan Andriescu, presedintele Uniunii Nationale a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania (UNSICAR). Pana acum, majorarile anuale au fost de 10%-30%.
Integral in Gandul
Companiile de profil pregatesc scumpiri ale asigurarilor auto obligatorii. Deja una dintre ele, Ardaf, a urcat saptamana trecuta pretul la RCA cu circa 6%. Reprezentantii firmelor de asigurari sustin ca odata la trei luni majoritatea societatilor iau decizia de a umbla la tarife, dupa ce analizeaza si ofertele concurentilor din piata. "In mod normal ar trebui sa se scumpeasca (tarifele la RCA-n.red.). Cu cat nu pot estima, tine de politica fiecarei companii. Odata la trei luni firmele umbla la tarife. Dar tinand cont de faptul ca TVA s-a majorat, iar pe de alta parte daunele au crescut, la fel si fraudele, care s-au amplificat pe criza, trendul normal ar fi de scumpire a politelor RCA", a declarat pentru Gandul Bogdan Andriescu, presedintele Uniunii Nationale a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania (UNSICAR). Pana acum, majorarile anuale au fost de 10%-30%.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial