Ce promotii au bancile. De la reduceri la cumparaturi sau la bilete de avion la creditul pentru gradinarit
Data publicarii: 20-09-2010 | Finante-Banci
Lipsa interesului populatiei pentru noi imprumuturi ii determina pe bancheri sa caute solutii alternative de majorare a numarului de clienti
Reduceri la biletele de avion, discounturi la cumparaturi in diverse retele de magazine sau campanii de promovare pe retelele de socializare. Acestea sunt cele mai noi strategii prin care bancile incearca sa atraga noi clienti.
Recent, BCR si Wizz Air au lansat noul card de credit BCR Wizz Air. "Cardul de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piata aeriana low-fare din Romania, ofera reduceri importante la achizitionarea serviciilor si biletelor de avion Wizz Air", au declarat oficialii celei mai mari banci de pe piata locala. Cardul este emis sub sigla MasterCard, in lei, cu limita maxima de 20.000 lei si perioada de gratie de pana la 53 de zile. Cardul permite un bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair. com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe internet.
Reduceri la biletele de avion, discounturi la cumparaturi in diverse retele de magazine sau campanii de promovare pe retelele de socializare. Acestea sunt cele mai noi strategii prin care bancile incearca sa atraga noi clienti.
Recent, BCR si Wizz Air au lansat noul card de credit BCR Wizz Air. "Cardul de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piata aeriana low-fare din Romania, ofera reduceri importante la achizitionarea serviciilor si biletelor de avion Wizz Air", au declarat oficialii celei mai mari banci de pe piata locala. Cardul este emis sub sigla MasterCard, in lei, cu limita maxima de 20.000 lei si perioada de gratie de pana la 53 de zile. Cardul permite un bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair. com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii