Ce promotii au bancile. De la reduceri la cumparaturi sau la bilete de avion la creditul pentru gradinarit
Data publicarii: 20-09-2010 | Finante-Banci
Lipsa interesului populatiei pentru noi imprumuturi ii determina pe bancheri sa caute solutii alternative de majorare a numarului de clienti
Reduceri la biletele de avion, discounturi la cumparaturi in diverse retele de magazine sau campanii de promovare pe retelele de socializare. Acestea sunt cele mai noi strategii prin care bancile incearca sa atraga noi clienti.
Recent, BCR si Wizz Air au lansat noul card de credit BCR Wizz Air. "Cardul de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piata aeriana low-fare din Romania, ofera reduceri importante la achizitionarea serviciilor si biletelor de avion Wizz Air", au declarat oficialii celei mai mari banci de pe piata locala. Cardul este emis sub sigla MasterCard, in lei, cu limita maxima de 20.000 lei si perioada de gratie de pana la 53 de zile. Cardul permite un bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair. com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe internet.
Reduceri la biletele de avion, discounturi la cumparaturi in diverse retele de magazine sau campanii de promovare pe retelele de socializare. Acestea sunt cele mai noi strategii prin care bancile incearca sa atraga noi clienti.
Recent, BCR si Wizz Air au lansat noul card de credit BCR Wizz Air. "Cardul de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piata aeriana low-fare din Romania, ofera reduceri importante la achizitionarea serviciilor si biletelor de avion Wizz Air", au declarat oficialii celei mai mari banci de pe piata locala. Cardul este emis sub sigla MasterCard, in lei, cu limita maxima de 20.000 lei si perioada de gratie de pana la 53 de zile. Cardul permite un bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair. com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei