Apple va lansa la sfarsitul saptamanii iPhone 4 pe piata din China
Data publicarii: 20-09-2010 | IT&CGrupul informatic american Apple a anuntat, luni, ca va lansa oficial, sambata, 25 septembrie, noul sau telefon mobil iPhone 4 pe piata din China si va deschide doua noua noi magazine la Beijing si Shanghai pentru a-si extinde prezenta pe cea mai mare piata de telefonie si online din lume, transmite AFP.
iPhone 4 va fi vandut atat in magazinele Apple, cat si in cele ale China Unicom, al doilea mare operator de telefonie mobila din China, la un pret de 4.999 de yuani (569 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si la un pret de 5.999 de yuani (683 de euro) pentru versiunea cu o memorie de 32-gigabyte. Preturile sunt semnificativ mai mari decat cele din SUA unde iPhone 4 se vinde cu 199 de dolari (152 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si cu 299 de dolari (229 de euro) pentru versiunea de 32-gigabyte.
Gratie celor doua magazine din Beijing si Shanghai care vor fi deschise sambata, reteaua Apple Stores din China va ajunge la patru, cate doua in fiecare oras. Grupul american are de gand sa ajunga la 25 de magazine in China pana la finele acestui an.
Noul telefon iPhone 4 a fost lansat inca din luna iunie pe pietele din SUA, Franta, Marea Britanie, Germania si Japonia. Lansarea oficiala a iPhone 4 in China vine la o saptamana dupa lansare pe aceiasi piata a tabletei iPad. Cu toate acestea, la fel ca si alte produse Apple, iPhone 4 se vinde deja in China gratie importurilor ilegale din Hong Kong sau strainatate, sau a telefoanelor iPhone 4 produse in China dar destinate exportului.
Potrivit cifrelor oficiale publicate la finele lunii iunie, China este cea mai mare piata de telefonie si online din lume in conditiile in care numara cel putin 420 de milioane de internauti si peste 800 milioane de utilizatori de telefoane mobile.
sursa: AGERPRES
iPhone 4 va fi vandut atat in magazinele Apple, cat si in cele ale China Unicom, al doilea mare operator de telefonie mobila din China, la un pret de 4.999 de yuani (569 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si la un pret de 5.999 de yuani (683 de euro) pentru versiunea cu o memorie de 32-gigabyte. Preturile sunt semnificativ mai mari decat cele din SUA unde iPhone 4 se vinde cu 199 de dolari (152 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si cu 299 de dolari (229 de euro) pentru versiunea de 32-gigabyte.
Gratie celor doua magazine din Beijing si Shanghai care vor fi deschise sambata, reteaua Apple Stores din China va ajunge la patru, cate doua in fiecare oras. Grupul american are de gand sa ajunga la 25 de magazine in China pana la finele acestui an.
Noul telefon iPhone 4 a fost lansat inca din luna iunie pe pietele din SUA, Franta, Marea Britanie, Germania si Japonia. Lansarea oficiala a iPhone 4 in China vine la o saptamana dupa lansare pe aceiasi piata a tabletei iPad. Cu toate acestea, la fel ca si alte produse Apple, iPhone 4 se vinde deja in China gratie importurilor ilegale din Hong Kong sau strainatate, sau a telefoanelor iPhone 4 produse in China dar destinate exportului.
Potrivit cifrelor oficiale publicate la finele lunii iunie, China este cea mai mare piata de telefonie si online din lume in conditiile in care numara cel putin 420 de milioane de internauti si peste 800 milioane de utilizatori de telefoane mobile.
sursa: AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online