Libra Bank lanseaza cardul InternetBanking.ro, primul card Libra care ofera control optim la utilizarea online
Data publicarii: 28-09-2010 | Finante-Banci
Incepand cu luna septembrie Libra Bank lanseaza Cardul InternetBanking.ro, primul card Libra care ofera utilizatorilor atat un grad mare de control cat si o protectie sporita impotriva fraudelor. Cardul InternetBanking.ro este un card destinat in special utilizarii pe internet, la plata tranzactiillor efectuate online, si are dubla functionalitate, putand fi utilizat atat ca un card de credit, cu perioada de gratie, cat si ca un card de debit.
Noutatea este reprezentata de faptul ca, pentru a asigura un grad de control optim utilizatorilor, cardul InternetBanking.ro poate fi activat sau dezactivat pentru utilizarea online in orice moment in timp real direct din serviciul Internet Banking pus la dispozitie in mod gratuit de catre Libra Bank. In plus, desi este un card destinat cu preponderenta utilizarii online, cardul InternetBanking.ro are o arie larga de utilizare, putand fi folosit atat pentru plati la comercianti cat si pentru retrageri de numerar la POS si ATM. Pe langa comisioanele atractive, noul card ofera titularului de cont facilitatea emiterii de carduri pentru mai multi utilizatori, ajutandu-l in acelasi timp sa pastreze controlul asupra cheluielilor prin stabilirea de limite zilnice.
De asemenea, pentru toti posesorii cardului InternetBanking.ro, Libra Bank ofera gratuit polita de asigurare impotriva uzului fraudulos, asigurare de care clientul beneficiaza inca din momentul emiterii cardului si care acopera atat pagubele rezultate din furt si pierdere cat si utilizarea frauduloasa online prin furtul din retelele informatice. Astfel, indiferent daca utilizatorul a pierdut sau i-au fost furate cardul bancar sau datele continute de acesta, achizitia de bunuri sau retragerea de bani in aceste circumstante sunt acoperite de asigurarea pentru uz fraudulos.
"Cardul InternetBanking.ro reprezinta o initiativa aparte in domeniul produselor bancare, atat prin prisma beneficiilor sale functionale cat si prin design-ul special care-i confirma statutul de instrument modern de plata. Odata cu lansarea acestui card ne propunem sa atingem doua obiective importante: stimularea tranzactiilor online si oferirea unei solutii eficiente pentru una dintre principalele cauze de neutilizare a cardurilor: teama de frauda. Asigurarea anti-frauda pentru platile efectuate cu acest card este inclusa in beneficiile oferite de noul card si speram, prin inlaturarea acestei temeri, sa crestem gradul de incredere si utilizare a cardurilor bancare.", sustine Alexandru Bita, Directorul diviziei de eBanking din cardul Libra Bank.
Cardul Libra InternetBanking.ro este destinat persoanelor fizice si are utilizare interna si internationala.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice