Topul celor mai bune 36 de destinatii pentru afaceri de pe batranul continent
Data publicarii: 05-10-2010 | Afaceri
Bucurestiul a scazut cel mai mult la climatul de business asigurat de autoritati, de pe locul 5 pe 19. La capitolul infrastructura suntem ultimii
In clasamentul celor mai bune 36 de destinatii pentru afaceri din Europa, Bucurestiul se afla pe penultima pozitie, fata de pozitia 30 pe care o ocupa anul trecut, inregistrand regrese la majoritatea criteriilor luate in considerare de studiul Cushman&Wakefield. Potrivit raportului, in urma Bucurestiului se plaseaza doar Atena, iar cele mai bune trei destinatii pentru afaceri sunt, ca si anul trecut, Londra, Paris si Frankfurt.
La alcatuirea clasamentului s-a tinut cont de mai multe criterii, considerate importante de companii in deciziile de a loca afacerile, precum calitatea legaturilor de transport cu alte orase interne sau externe, telecomunicatiile, accesul la alte piete, disponibilitatea si cheltuielile cu forta de munca, costurile cu spatiile de birouri si calitatea vietii angajatilor. Pe primele pozitii in topul criteriilor se regasesc accesul facil la piete si clienti, element indicat de 61% dintre repondenti, disponibilitatea personalului calificat (58%) si calitatea telecomunicatiilor (55%).
In clasamentul celor mai bune 36 de destinatii pentru afaceri din Europa, Bucurestiul se afla pe penultima pozitie, fata de pozitia 30 pe care o ocupa anul trecut, inregistrand regrese la majoritatea criteriilor luate in considerare de studiul Cushman&Wakefield. Potrivit raportului, in urma Bucurestiului se plaseaza doar Atena, iar cele mai bune trei destinatii pentru afaceri sunt, ca si anul trecut, Londra, Paris si Frankfurt.
La alcatuirea clasamentului s-a tinut cont de mai multe criterii, considerate importante de companii in deciziile de a loca afacerile, precum calitatea legaturilor de transport cu alte orase interne sau externe, telecomunicatiile, accesul la alte piete, disponibilitatea si cheltuielile cu forta de munca, costurile cu spatiile de birouri si calitatea vietii angajatilor. Pe primele pozitii in topul criteriilor se regasesc accesul facil la piete si clienti, element indicat de 61% dintre repondenti, disponibilitatea personalului calificat (58%) si calitatea telecomunicatiilor (55%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice