IKEA Romania a incheiat anul de catalog 2010 cu vanzari in scadere cu 13%, la peste 327 mil. lei
Data publicarii: 07-10-2010 | AfaceriIKEA Romania a incheiat anul de catalog 2010 (1 septembrie 2009 - 31 august 2010) cu vanzari in scadere cu 13%, la peste 327 mil. lei, aproximativ 60% din produsele vandute fiind cele de mobilier, restul insemnand produse de accesorii si decoratiuni, a anuntat miercuri retailerul.
"Magazinul IKEA din Zona Comerciala Baneasa a incheiat anul de catalog IKEA 2010 (1 septembrie 2009 - 31 august 2010) cu vanzari de 327,4 milioane de lei (TVA inclusa). Peste 10 milioane de produse IKEA au ajuns in casele romanilor, dupa ce aproximativ 2,5 milioane de persoane au vizitat magazinul din Baneasa in perioada de referinta"spun reprezentantii retailerului.
Potrivit reprezentantilor IKEA, cea mai vanduta familie de produse de mobilier a fost FAKTUM (corpuri de bucatarie), cu peste 34.000 de bucati, iar cea mai vanduta familie de decoratiuni a fost IKEA 365+ (tigai, oale, borcane, ustensile de bucatarie), cu peste 189.000 de bucati.
Numarul angajatilor magazinului IKEA in anul de catalog 2010 este de aproximativ 450 de persoane, dintre care 55% sunt femei, iar 95% sunt angajati pe perioada nedeterminata. 71% dintre angajati lucreaza la magazinul IKEA de peste doi ani, iar media de varsta in companie este de 31 de ani.
Magazinul IKEA din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Pana in luna martie 2010 a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea, IKEA Romania a devenit parte din IKEA Group.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice