Ce face Erste ca sa mareasca productivitatea angajatilor BCR
Data publicarii: 08-10-2010 | Finante-BanciMajorarea numarului de produse vandute de un angajat si a numarului saptamanal de intalniri cu clientii sunt doua dintre tintele programului de crestere a eficientei fortei de vanzari pe care austriecii de la Erste au inceput sa-l aplice la BCR, cea mai mare banca locala dupa active.
Martin Skopek, fost vicepresedinte executiv pe retail al BCR, in prezent membru al board-ului Erste responsabil cu retailul pe grup, spune ca proiectul a dat deja rezultate in primele sase luni de aplicare: numarul mediu de produse vandute saptamanal de un consilier de clientela de la BCR a crescut de la 3,4 la inceputul implementarii proiectului la 5,5 la final.
Martin Skopek, fost vicepresedinte executiv pe retail al BCR, in prezent membru al board-ului Erste responsabil cu retailul pe grup, spune ca proiectul a dat deja rezultate in primele sase luni de aplicare: numarul mediu de produse vandute saptamanal de un consilier de clientela de la BCR a crescut de la 3,4 la inceputul implementarii proiectului la 5,5 la final.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025