Inmatricularile de autoturisme noi au scazut cu 29,7% in primele noua luni, la 62.348
Data publicarii: 12-10-2010 | AutoNumarul de autoturisme noi inmatriculate a scazut cu 29,7% in primele noua luni, la 62.348, fata de ianuarie-septembrie 2009, cand au fost 88.645, potrivit datelor publicate de Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
Cele mai vandute marci de autoturisme au fost, in primele noua luni, Dacia, cu 20.314 unitati, in scadere cu 27,5% fata de perioada similara din 2009, Skoda, cu 5.418 unitati (-19,6%), Volkswagen, cu 5.384 unitati (-29,3%) si Renault, cu 5.301 unitati (-25,3%).
In septembrie, numarul de autoturisme noi inmatriculate a crescut cu 1,2%, la 6.860, fata de aceeasi luna din 2009, cand au fost inmatriculate 6.780 masini. In schimb, inmatricularile de autoturisme au scazut cu 19% in septembrie 2010 fata de luna anterioara, cand erau 8.471 de autoturisme inmatriculate.
Marcile de autoturisme cele mai vandute au fost, in septembrie, Dacia, cu 1.784 de unitati, in scadere cu 9,1% fata de septembrie 2009 si Opel, cu 700 de unitati (+85,7%). Volkswagen se afla pe locul al treilea, cu 654 unitati, inregistrand o crestere de 36,8% fata de aceeasi luna a anului trecut.
Numarul total de vehicule noi - autoturisme, autobuze, tractoare, motociclete, etc. - inmatriculate in septembrie a fost de 8.390, cu 2,5% mai putine decat in luna similara din 2009.
Cele mai vandute marci de autoturisme au fost, in primele noua luni, Dacia, cu 20.314 unitati, in scadere cu 27,5% fata de perioada similara din 2009, Skoda, cu 5.418 unitati (-19,6%), Volkswagen, cu 5.384 unitati (-29,3%) si Renault, cu 5.301 unitati (-25,3%).
In septembrie, numarul de autoturisme noi inmatriculate a crescut cu 1,2%, la 6.860, fata de aceeasi luna din 2009, cand au fost inmatriculate 6.780 masini. In schimb, inmatricularile de autoturisme au scazut cu 19% in septembrie 2010 fata de luna anterioara, cand erau 8.471 de autoturisme inmatriculate.
Marcile de autoturisme cele mai vandute au fost, in septembrie, Dacia, cu 1.784 de unitati, in scadere cu 9,1% fata de septembrie 2009 si Opel, cu 700 de unitati (+85,7%). Volkswagen se afla pe locul al treilea, cu 654 unitati, inregistrand o crestere de 36,8% fata de aceeasi luna a anului trecut.
Numarul total de vehicule noi - autoturisme, autobuze, tractoare, motociclete, etc. - inmatriculate in septembrie a fost de 8.390, cu 2,5% mai putine decat in luna similara din 2009.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial