Clientii au acces online non-stop la consultanti Citibank Romania
Data publicarii: 19-10-2010 | Finante-Banci
Citibank este prima banca din Romania care ofera utilizatorilor posibilitatea de a discuta online 24/7 cu consultanti ai bancii despre conditiile contractarii unui credit de nevoi personale.
Vizitatorii online pot accesa banner-ul disponibil pe o serie de pagini web specializate, dar si pe website-ul Citibank Romania pentru a initia o conversatie cu consultantii bancii. Aplicatia de chat de pe site poate fi accesata prin completarea unui formular cu informatii de baza precum numele, adresa de e-mail si numarul de telefon. In continuare, utilizatorul este conectat cu specialistii disponibili, care sunt notificati in legatura cu fiecare discutie initiata. Principalul beneficiu oferit de acest sistem este acela ca vizitatorii pot adresa intrebari specifice privind creditele de nevoi personale. Ulterior, pe baza informatiilor primite, au posibilitatea de a solicita consultantului completarea aplicatiei online, urmand ca decizia bancii sa fie comunicata in 24 de ore.
De asemenea, daca utilizatorul nu doreste sa primeasca informatii pe baza formularului online, acesta poate opta sa fie informat prin telefon, dupa completarea unui scurt formular de contact.
Un reprezentant al bancii va lua legatura cu utilizatorul prin telefon sau e-mail in urmatoarele 30 de minute. Desi serviciul este disponibil 24/7, pentru a nu interfera in mod neplacut cu programul clientului, acesta va fi contactat in intervalul orar 9.00 - 22.00.
Kumar Ramachandran, Directorul Diviziei Persoane Fizice la Citibank Romania, declara: "Noi ne diferentiem oferta pe aceasta piata prin trei aribute principale: confort si comoditate, produse inovatoare si experienta superioara a clientilor. Noua functionalitate "Click to Chat" confirma toate aceste atribute. In societatea moderna, oamenii apeleaza adesea la optiunile oferite de internet inainte de a realiza o achizitie. Serviciul nostru ofera clientilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informatii si de a beneficia de o interactiune utila cu banca chiar din fata calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client".
Creditul de nevoi personale oferit de catre Citibank Romania este adaptabil la nevoile oricarui client, oferind urmatoarele beneficii principale:
- Clientul poate imprumuta intre 9.000 si 60.000 de Lei, in functie de venitul net lunar al solicitantului sau cosolicitantului;
- Perioada de rambursare este cuprinsa intre 6 luni si 6 ani. Ratele sunt fixe si egale, pe toata perioada de rambursare;
- O polita de asigurare de viata, invaliditate totala si temporara (risc oferit pentru categoria de persoane fizice autorizate) si pierderea involuntara a locului de munca este atasata creditului si este oferita optional;
- Procesul de aplicare este simplu si implica o documentatie minimala. De asemenea, toate aplicatiile sunt evaluate in 24 de ore de la momentul depunerii documentatiei complete la Citibank Romania.
Pentru informatii suplimentare despre creditul de nevoi personale sau pentru a initia o discutie online cu un consultant al bancii, va rugam sa accesati: http://www.citibank.ro/credite.html.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice