Romtelecom a lansat un nou serviciu de comunicare unificata, sub brandul My Office

Data publicarii: 21-10-2010 | IT&C
Compania Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, a lansat prin divizia sa, Romtelecom Business Solutions, un nou serviciu de comunicare unificata, sub brandul My Office, oferindu-le clientilor companii posibilitatea de a-si optimiza afacerile.

My Office ofera posibilitatea conectarii audio si video a mai multor persoane in acelasi timp, indiferent de locul in care se afla acestea, cat si partajarea aceluiasi desktop, folosirea acelorasi aplicatii, chiar si lucrul in comun pe un document in timp real.

"Lansand My Office, Romtelecom devine primul operator de telecomunicatii local care ofera solutia completa de Hosted Unified Communications (servicii gazduite de comunicatii unificate), pe o platforma Microsoft operata de compania Central Europe On Demand", spun reprezentantii companiei.

My Office acopera toate nevoile de comunicare ale clientilor companii, incluzand  monitorizarea prezentei angajatilor (status si disponibilitate), mesagerie instanta intre acestia pe echipamente fixe sau mobile, conferinte audio, video si web, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, e-mail mobil, calendar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune si a fisierelor, si controlul documentelor.

Serviciul are doua variante de abonamente, cu preturi incepand de la 2,5 euro pe luna si mai multe optiuni aditionale, fiind disponibil imediat dupa semnarea contractului cu Romtelecom. Clientul nu trebuie sa faca investitii initiale in echipamente sau licente software, in intretinere si operare, platind doar tariful lunar pe cont de utilizator.

"Implementarea acestui gen de servicii in house e costisitoare si pana acum si-au putut-o permite doar firmele mari, cu mii de angajati si bugete IT de ordinul a zeci sau sute de mii de euro. Romtelecom ofera acum si companiilor de marime mica si medie, cu pana la 100 de angajati, accesul la acest gen de servicii pe un model SaaS (Software as a Service) si la preturi accesibile", a declarat directorul executiv comercial pe segmentul de business in Romtelecom, George Makowski.

Accesul la My Office se poate face prin orice fel de echipament (calculator, laptop, telefon mobil) si peste orice fel de conexiune Internet (fixa sau mobila).

"Prima noastra prioritate este sa oferim pietei locale servicii si tehnologii de varf de cloud computing. Parteneriatul cu Romtelecom si Central Europe On Demand marcheaza un moment important pentru piata si deschide noi oportunitati de afaceri pentru partenerii nostri. Suntem convinsi ca My Office de la Romtelecom este o oferta extraordinara pentru companii mici si mijlocii. Aceste servicii de comunicatii unificate vor pune in valoare productivitatea personala obtinuta pe aplicatii client ale Microsoft Office - pe telefon, PC si interfete Web - si vor duce la nivelul urmator comunicarea si colaborarea la nivelul organizatiilor", a declarat la randul sau directorul general al Microsoft Romania, Ronald Binkofski.

Central Europe On-Demand, operatorul de servicii de tip cloud recunoscut la nivel international, pune la dispozitia clientilor un portofoliu complet de servicii sigure si de incredere de Comunicatii Unificate Microsoft. Acestea garanteaza suport IT 24/7 cu o disponibilitate de 99,99% si centre de date sigure, certificate ISO in regiunea Europei Centrale.

Compania Romtelecom este controlata de grupul grecesc OTE si are pana la 9.000 angajati. Veniturile Romtelecom au scazut in 2009 cu 7,2%, la 807,7 milioane euro, de la 869,9 milioane euro in 2008. Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services.

Central Europe On-Demand (CE On-Demand) este un furnizor de servicii cloud din Europa Centrala axat pe oferirea de servicii de mesagerie, unelte de communicare si colaborare pentru companii de toate marimile. CE On-Demand are clienti si parteneri in opt tari (Ungaria, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria, Serbia, Cipru) procesul de extindere continuand. Certificat partener Microsoft Gold, CE On-Demand ofera un portofoliu software de tip cloud Microsoft dedicat companiilor, incluzand Microsoft Office 2010, Exchange 2010, SharePoint 2010, Office Communications Server 2007 R2, and Dynamics CRM 4.0. 

 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: