Clientii bancilor vor carduri co-branded pentru recompense si promotii
Data publicarii: 26-10-2010 | Finante-BanciMasterCard Europe a lansat impreuna cu bancile din Romania cinci programe de carduri co-branded in primele zele luni din acest an. Clientii institutiilor financiare au nevoie de mai mult decat un simplu instrument de plata, considera Cosmin Vladimirescu, country manager pentru Romania la MasterCard Europe.
Noile produse completeaza cele aproximativ 50 de programe de carduri co-branded si multi-merchant pe platforma MasterCard existente pe piata locala.
"In prezent, clientii institutiilor financiare au nevoie de mai mult decat un simplu instrument de plata, de aceea incurajam si sustinem diversificarea ofertei emitentilor", sustine Cosmin Vladimirescu, country manager Romania si Moldova, MasterCard Europe.
Partenerii financiari alaturi de care MasterCard a dezvoltat programe co-branded in 2010 sunt BRD Finance, Libra Bank, BCR si, cel mai recent, Alpha Bank.
Integral in WallStreet
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice