Legislatia incurajeaza un comportament incorect al clientilor rau-platnici
Data publicarii: 02-11-2010 | Finante-BanciInterviu cu Felix Daniliuc, directorul general al Raiffeisen Leasing IFN SA
Recesiunea abrupta a afectat pu-ternic clientii companiilor de leasing, astfel incat acestea au fost nevoite sa se specializeze rapid in recuperarea si revanzarea bunurilor reposedate.
De aceea, una dintre cele mai importante lectii invatate de la criza este ca atunci cand o companie acorda o finantare unui client, firma de leasing trebuie sa-i asigure si un suport real de dezvoltare pentru activitatea acestuia.
In aceste conditii, cele mai avanta-joa-se variante de finantare vor fi consi-derate de acum inainte acele solutii care raspund cu adevarat intereselor clientului, indiferent daca vorbim de o perioada de criza sau una de avant economic.
Cititi interviul pe Financiarul.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial