Acces ultrarapid la metrou, posibil acum cu cardul contactless Instant Pay de la BRD
Data publicarii: 02-11-2010 | Finante-Banci
Incepand din aceasta saptamana, accesul in 10 statii de metrou din Capitala este posibil cu ajutorul cardului Instant Pay de la BRD, dezvoltat pe baza tehnologiei contactless MasterCard® PayPass™.
Lansata in luna martie a acestui an, solutia de plata contactless permite efectuarea de plati ultrarapide de mica valoare prin simpla apropiere a cardului de un cititor special.
Cardul contactless Instant Pay este atasat unui cont curent in lei deschis la BRD, comisionul de emitere fiind 0. Perioada de valabilitate este, la fel ca in cazul unui card clasic, de 3 ani, cu posibilitate de reinnoire automata. Cardul contactless este emis sub diferite forme - sticker atasabil telefonului mobil sau portofelului sau breloc - si poate fi folosit in mod exclusiv pentru plati la comercianti. Pentru platile mai mici sau egale cu suma de 100 de lei facute cu cardul contactless nu este necesara introducerea codului PIN. Aceasta devine insa obligatorie atunci cand valoarea platilor depaseste 100 de lei.
Cardurile contactless pot fi folosite atat in magazinele de tip supermarket sau hypermarket, cat si in restaurante de tip fast-food, farmacii, retele de distributie a presei, retaileri de fashion, librarii, benzinarii sau pentru transportul in comun.
Astfel, in statiile Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei 1 si 2, Politehnica, Grozavesti, Eroilor, Unirii 1 si 2, Timpuri Noi, Dristor si Obor accesul prin turnicheti se face instantaneu, prin apropierea cardului Instant Pay de un receptor special. Costul
calatoriei (1,5 lei - pretul standard practicat de Metrorex) se plateste direct din cont, fara niciun comision pentru client si fara a mai fi necesara cumpararea unei cartele de la casa.
Dupa faza-pilot, care a cuprins doar comercianti din Bucuresti, proiectul de dezvoltare a solutiei de plata contactless a fost extins la nivel national, cardurile fiind acceptate in peste 350 de magazine din toata tara. Actuala dezvoltare la nivelul Metrorex este o continuare a proiectului experimental inceput in luna martie in statiile Piata Romana si Universitate.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online