Politele Casco au scazut cu 24%
Data publicarii: 17-11-2010 | AutoVolumul tuturor subscrierilor realizate de membrii UNSAR a scazut cu 5,7%, la 5,9 miliarde de lei
La finalul trimestrului III, asigu-ra-torii din cadrul UNSAR, asociatie profesionala care acopera 95% din piata locala, au inregistrat un volum de prime subcrise mai mic cu 5,7% comparativ cu rezultatul din perioada similara a anului trecut. Cea mai afectata clasa de asigurari, potrivit aces-tora, este cea aferenta politelor Casco.
Cele 23 de companii membre ale Uniu-nii Nationale a Societatilor de Asi-gurare si Reasigurare din Romania (UNSAR) au realizat, in primele noua luni, un volum de prime brute subscrise de 5,9 miliarde de lei, in scadere cu 5,7% fata de rezultatele inregistrate in inter-valul ianuarie-septembrie 2009.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial