Aviva Asigurari de Viata mizeaza pe cresterea subscrierilor din prime
Data publicarii: 22-12-2010 | Finante-BanciBugetul de venituri si cheltuieli al Aviva Asigurari de Viata prevede cresterea subscrierilor in 2011 fata de rezultatele din acest an, care se vor situa sub nivelul consemnat in 2009, cand primele au atins 101,95 milioane de lei, a declarat directorul general al companiei, Mihai Popescu.
In 2009, Aviva Asigurari de Viata a subscris prime de 101,95 milioane de lei, in scadere cu 5,1% fata de anul precedent, si a raportat pierderi de 13,45 milioane de lei. Comparativ cu 2008, pierderile au scazut cu 36,9%.
"Nu vreau sa avansez un procentaj in privinta avansului primelor in 2011. Ma-jo-rarea primelor va fi sustinuta de cresterea valorii primei medii si incheierea de noi contracte, respectiv atragerea de noi clienti. Practic, bugetul urmareste crearea unui portofoliu de contracte de calitate, care sa asigure o crestere sanatoasa a veniturilor companiei pe termen lung", a spus Mihai Popescu.
Integral in Financiarul
In 2009, Aviva Asigurari de Viata a subscris prime de 101,95 milioane de lei, in scadere cu 5,1% fata de anul precedent, si a raportat pierderi de 13,45 milioane de lei. Comparativ cu 2008, pierderile au scazut cu 36,9%.
"Nu vreau sa avansez un procentaj in privinta avansului primelor in 2011. Ma-jo-rarea primelor va fi sustinuta de cresterea valorii primei medii si incheierea de noi contracte, respectiv atragerea de noi clienti. Practic, bugetul urmareste crearea unui portofoliu de contracte de calitate, care sa asigure o crestere sanatoasa a veniturilor companiei pe termen lung", a spus Mihai Popescu.
Integral in Financiarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online