Cati bani cere firma de leasing pe o masina pe care altul nu a mai putut sa o plateasca
Data publicarii: 22-04-2011 | Auto
Mai multi reprezentanti ai companiilor de leasing afirma ca reducerile acordate sunt mai consistente in cazul vehiculelor alimentate cu benzina, cu o capacitate cilindrica mare, care consuma mult si necesita plata unor impozite mai mari.
Cu toate acestea, preturile cu care companiile de leasing isi comercializeaza vehiculele sunt sensibil mai mari decat cele la care poate fi achizitionat un vehicul similar in targurile de masini la mana a doua.
Reprezentantii Romexterra Leasing sustin ca "pretul bunurilor reposedate provine de la evaluarea acestora de catre un evaluator agreat ANEVAR. Situatiile in care pretul de vanzare al unui bun recuperat este mai mare decat pretul unui bun similar aflat pe piata second-hand, se datoreaza nerecuperarii in totalitate a debitelor existente pe contractul respectiv".
Pretul de revanzare al bunurilor recuperate se formeaza plecand de la valoarea unui contract, mai exact de la suma care a mai ramas de recuperat de la client, la care se adauga costurile cu recuperarea si stocarea bunului (chirie parc auto, intretinere autoturism).
"In general din acest pret se recupereaza circa 80% prin revanzare. Restul de 20% ar trebui sa fie achitat de clientul care nu a mai platit ratele", afirma Felix Daniliuc, director general al Raiffeisen Leasing.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI