Afacerile Albalact au crescut cu 15,6% in 2010 fata de 2009, la 261,25 milioane lei
Data publicarii: 28-04-2011 | AfaceriCifra de afaceri a companiei Albalact a crescut cu 15,6% in 2010, ajungand la 261,25 milioane lei, de la 225,97 milioane lei, cat a inregistrat compania in 2009, arata raportul financiar aprobat miercuri in Adunarea Generala a Actionarilor.
Si veniturile totale raportate de Albalact in 2010 sunt mai mari cu 14,9%, ajungand la 269,78 milioane lei in 2010, de la 234,7 milioane lei in 2009. Compania a inregistrat un profit net de 580.212 lei anul trecut.
"Strategia companiei a fost concentrata pe cresterea business-ului in 2010, in conditiile de piata date, iar rezultatele financiare arata ca ne-am atins cresterea prognozata. Albalact a castigat cota de piata in 2010, chiar daca scaderea puterii de cumparare, majorarea TVA si cresterea pretului la materie prima au pus o presiune destul de mare pe profitabilitate", a declarat presedintele si directorul general al Albalact, Raul Ciurtin.
Tot miercuri, actionarii au aprobat, fara voturi impotriva sau abtineri, vanzarea fabricii vechi, din Alba Iulia, aflata in proprietatea Albalact (teren si cladiri), la un pret minim de 1.632.000 euro net de orice taxe aplicabile, potrivit unui comunicat al companiei.
Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.
Din 2009, Albalact detine 95,67% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI