ING a lansat o asigurare de tip unit-linked cu prima unica de 2.000 de euro
Data publicarii: 28-04-2011 | Finante-Banci
ING Asigurari de Viata a lansat un nou produs din gama de asigurari de tip unit-linked cu prima unica de 2.000 de euro si protectia capitalului investit, a anuntat asiguratorul.
Noul produs ING Selectis completeaza gama de asigurari de tip unit-linked cu prima unica in euro si 100% protectia capitalului net investit oferite clientilor (in cadrul careia inca doua produse au fost lansate in 2010).
Noua editie va fi disponibila in intervalul 2-27 mai 2011. La fel ca la editia anterioara, durata produsului este de 6 ani, iar prima de asigurare de minimum 2.000 de euro se plateste o singura data, la inceputul contractului.
"Cred ca dezvoltarea acestui segment de produse, cu prima unica si protectia banilor investiti, va repune in miscare angrenajul pietei de asigurari de viata, determinand cresterea acesteia si in 2011", a declarat Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurari de Viata.
ING Selectis se adreseaza acelei categorii de consumatori care dispun de resurse financiare pentru investitii si doresc sa beneficieze de potentialul de castig oferit de instrumente financiare complexe dar si de protectia investitiei in cazul unor evolutii negative ale pietelor financiare, se arata in comunicatul companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online