Romanii sunt dispusi sa dea intre 60.000 si 80.000 euro pentru apartamente cu 2 sau 3 camere-studiu
Data publicarii: 28-04-2011 | ImobiliareBugetele pe care potentialii clienti le au la dispozitie pentru a cumpara o locuinta sunt intre 60.000 si 80.000 de euro pentru apartamente cu 2 sau 3 camere, fata de 2010, cand bugetele acestora erau cel putin cu 10% mai reduse, arata un studiu realizat de Be Igloo.
Totodata, numarul persoanelor care vor sa cumpere o locuinta in scopul unei investitii s-a dublat fata de anul trecut, reiese dintr-o analiza comparativa realizata de Be Igloo pe un esantion de peste 3.500 de persoane cu varste cuprinse intre 30 si 55 de ani din mediul urban, intervievati in 2010 - 2011, la un targ imobiliar anual.
Studiul a relevat o majorare a bugetului potentialilor clienti pentru cumpararea unei locuinte, dar si o documentare mai buna a acestora in ceea ce priveste procesul de achizitie si situatia actuala a pietei imobiliare.
Circa 250 de oameni din cei 1.500 chestionati in 2011 (17%) sunt interesati sa cumpere o locuinta in scopul unei investitii, respectiv pentru a o inchiria, fata de 150 din 2.000 de chestionati in 2010 (7.5%) care planuiau sa faca aceasta investitie in 2010.
Principalele metode de finantare pentru achizitie preferate de potentialii clienti sunt ca si in 2010 Prima Casa si creditele imobiliare.
"Aceasta analiza ne confirma preconizarile pe care le-am facut inca de anul trecut si anume ca piata imobiliara merge pe un drum ascendent. Am intalnit in randul celor interesati sa cumpere un apartament, persoane mult mai documentate despre conditiile de finantare ale bancilor, de ceea ce ofera piata, despre proiecte noi, implicit de proiectele pe care noi le promovam si le vindem" a declarat managing partner Be Igloo, Nimrod Zvik.
Infiintata in 2009 in vederea revanzarii locuintelor achizitionate de fondul de investitii norvegian Romania Invest, Be Igloo este, din martie 2011, o organizatie independenta cu servicii integrate de PR, marketing si vanzari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial