Dacia a inaugurat singura entitate care produce utilaje de presaj din Grupul Renault
Data publicarii: 21-07-2011 | Auto
Matrite Dacia, singura entitate care produce utilaje de presaj din Grupul Renault, a fost inaugurata oficial miercuri, la Pitesti, dupa investitii care au dus la marirea de sapte ori a capacitatii de productie.
La randul sau, directorul general al Matrite Dacia, , a apreciat ca, prin dezvoltarea tehnologiei si perfectionarea personalului, s-a ajuns, in doar cativa ani, la o crestere rapida a volumului si calitatatii produselor.
"Am pornit in anul 2007 de la o structura existenta la Dacia si am reusit, prin investitii si formari ale angajatilor in intern, in cadrul Aliantei Renault - Nissan, sa evoluam si sa trecem de la fabricarea de piese de structura, putin pretentioase, la piese de aspect, de exemplu panourile de usi sau aripile, care sunt mai greu de realizat si pentru care calitatea trebuie sa fie mai ridicata", a declarat El-Mouatassim.
Incepand din anul 2007, la Matrite Dacia s-au investit 30 de milioane de euro, ceea ce a permis cresterea capacitatii de productie de sapte ori. Fondurile au fost cheltuite pentru marirea cu 60% a suprafetei atelierelor, pentru achizitionarea de echipamente performante, reamenajarea fluxului de productie si formarea profes onala a angajatilor.
Matrite Dacia are 222 de angajati, 90% dintre acestia fiind romani. In anul 2010, cifra de afaceri a fost de 7,5 milioane de euro, exporturile reprezentand 90% din productie.
Utilajele concepute la fabrica din Pitesti au fost deja livrate uzinelor Aliantei Renault - Nissan din Romania, Maroc, India, Turcia, Slovenia, Argentina, Brazilia, Franta si Spania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online