Marele premiu la extragerea Loto 6/49 de joi se ridica la peste 2,2 milioane euro
Data publicarii: 21-07-2011 | LifestyleCompania Loteria Romana a anuntat miercuri ca, in urma tragerii de duminica, 17 iulie, la categoria I a jocului Loto 6/49 de joi se inregistreaza un report in valoare de peste 2,2 milioane de euro (9.709.175 lei ).
De asemenea, la categoria I a jocului Joker se inregistreaza un report in valoare de peste 1,2 milioane de euro ( 5.176.442 lei ). La jocul Noroc se inregistreaza un report cumulat de aproximativ 2.150.000 lei.
Totodata, la jocul de loterie pasiva "Loteria Marea Neagra" se acorda 663 de castiguri in valoare totala de 690.000 de lei. La fiecare din cele zece etape ale jocului, care vor avea loc in fiecare duminica, in intervalul 26 iunie - 28 august, vor fi efectuate cate 66 de extrageri, astfel: 50 de castiguri a cate 100 lei fiecare, zece castiguri a cate 500 lei fiecare, cinci castiguri a cate 5.000 lei fiecare si un castig in valoare de 10.000 lei fiecare.
La tragerea finala care va avea loc in cadrul celei de-a 10-a etape, in data de 28 august, vor fi extrase cele trei castiguri a cate un autoturism fiecare. Biletele de joc pot fi achizitionate din orice agentie loto, iar taloanele de joc trebuie depuse in urnele special amenajate din agentii.
In primele sase luni ale anului 2011, Loteria Romana a acordat peste 3,2 milioane de premii in valoare totala de peste 90 milioane de euro.
Loteria Romana are circa 3.000 salariati. Loteria Romana a fost infiintata in anul 1906 si se afla in subordinea Ministerului Finantelor Publice.
Compania Nationala "Loteria Romana" SA este unic organizator si exploateaza, pe intreg teritoriul tarii, jocurile loto si pariurile mutuale, jocurile de noroc caracteristice activitatii cazinourilor, precum si jocurile de tip slot-machine si cele de tip bingo, potrivit OUG nr. 77/24 iunie 2009.
Loteria Romana a inregistrat in 2010 un profit net in valoare de 121,15 milioane lei, cu aproape 20% mai mic decat cel din 2009, de 150,59 milioane lei. De asemenea, afacerile companiei Loteria Romana au scazut anul trecut cu aproape 23%, la 1,1 miliarde lei, comparativ cu cifra de afaceri a companiei din 2009, de 1,424 miliarde lei.
Totodata, in bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2011 Loteria Romana previzioneaza o cifra de afaceri de 1,39 miliarde lei (in crestere cu 26% fata de afacerile din 2010) si un profit net de 106.832.060 lei, cu circa 12% mai mic decat profitul net realizat in 2010.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online