Dacia a produs 1,5 milioane de motoare pe benzina, din 2004
Data publicarii: 07-09-2011 | AutoUzina Mecanica si Sasiuri Dacia (UMCD) a produs, saptamana trecuta, motorul pe benzina cu numarul 1,5 milioane, acesta fiind de tipul K7M Euro 5, cu o capacitate cilindrica de 1,6 litri, care a inceput sa fie fabricat la Mioveni odata cu lansarea gamei Logan, in 2004.
Printre clientii carora Uzina Mecanica Dacia le furnizeaza motoare se numara Uzina Vehicule Dacia (pentru gama Logan si Sandero) si uzine Renault din Franta, Rusia, Maroc, Africa de Sud, Columbia.
"Cele doua varietati de motoare asamblate la UMCD, K7J (1,4 litri) si K7M (1,6 litri), au inceput sa fie fabricate la Mioveni odata cu lansarea gamei Logan, in 2004. In prezent, linia de fabricatie are o capacitate instalata zilnica de 1.567 motoare", se arata in comunicat.
UMCD este cea de-a doua uzina mecanica din grupul Renault la nivel mondial, fiind organizata in sase departamente de fabricatie (Motoare, Cutii de viteze J, Cutii de viteze TL, Aluminiu, Sudura/Presaj, Asamblaj/Cataforeza/Uzinaj). In 2010, in uzina au fost inregistrate mai multe cifre importante de productie, printre care: cutia de viteze J cu numarul 1,5 milioane, cutia de viteze TL cu numarul 300.000, motorul K7 cu numarul 1,25 milioane.
In 2010, UMCD a asamblat peste 247.780 de motoare. Cei 3.785 de angajati ai Uzinei Mecanice produc si asambleaza doua tipuri de cutii de viteze, module de transfer (organ specific versiunilor 4x4 ale modelului Dacia Duster), punti fata si spate, cadre fata si spate, osii spate si brate inferioare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online