Biletele vandute online la meciurile de fotbal vor contribui cu peste 2 mil. euro la cresterea comertului electronic in 2011
Data publicarii: 16-09-2011 | IT&CePayment a anuntat ca prin site-urile care au implementat aceasta platforma de tranzactionare online au fost comercializate aproximativ 38.000 bilete la Romania - Franta si estimeaza ca alte 75.000 de bilete se vor vinde pentru meciurile Otelului (de pe teren propriu), din Champions League. Biletele la toate cele 3 meciuri - cu SL Benfica, Manchester United si FC Basel - au fost puse in vanzare de ieri, in exclusivitate prin site-ul companiei partenere Ascend Netsolutions.
"In lunile trecute au fost achizitionate prin www.biletefotbalonline.ro, www.mytichet.ro precum si prin site-ul Federatiei Romane de Fotbal, toate folosind solutia de plata ePayment, 37.653 de bilete la meciul Romania-Franta, in valoare de aproximativ 340.000 de euro. Acum mizam pe cel putin 75.000 de bilete la cele 3 meciuri din Champions League pe care Otelul le va disputa pe teren propriu”, spune Cristian Herghelegiu, Business Development & Strategy la ePayment.
"Ascend Netsolutions detine exclusivitatea pentru punerea in vanzare online a biletelor pentru meciurile campioanei Romaniei disputate acasa in cadrul Champions League. Prin intermediul site-ului se pot cumpara bilete si pachete de bilete cu 30% reducere (pentru toate cele trei meciuri disputate acasa de echipa galateana) pentru o perioada limitata. Biletele pot fi platite online cu cardul, prin transfer bancar sau ramburs in momentul livrarii”, a spus Mihai Paun, CEO Ascend Netsolutions.
Meciurile pe care FC Otelul Galati le va disputa in UEFA Champions League, pe teren propriu, vor avea loc pe 27 septembrie (cu SL Benfica), 18 octombrie (cu Manchester United) si 22 noiembrie (cu FC Basel).
ePayment este furnizor de solutii de plata online integrate, parte a grupului international PayU, detinut de Naspers Ltd, al doilea jucator in eCommerce la nivel global. PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online in Polonia, Cehia, Romania si Ungaria, procesand in 2010 un numar de 31 milioane de tranzactii in valoare de peste 800 milioane de euro. In Romania, ePayment este lider pe piata de plati online, cu peste 2 milioane de tranzactii procesate in 2010 in valoare de 121 milioane de euro si o cota de 90% din volumul total al tranzactiilor derulate prin Romcard. Pentru 2011, ePayment estimeaza un volum de tranzactii derulat prin magazinele care au implementata solutia ePayment de peste 160 milioane de euro.
Sursa: NoCash.info.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International