Biletele vandute online la meciurile de fotbal vor contribui cu peste 2 mil. euro la cresterea comertului electronic in 2011
Data publicarii: 16-09-2011 | IT&CePayment a anuntat ca prin site-urile care au implementat aceasta platforma de tranzactionare online au fost comercializate aproximativ 38.000 bilete la Romania - Franta si estimeaza ca alte 75.000 de bilete se vor vinde pentru meciurile Otelului (de pe teren propriu), din Champions League. Biletele la toate cele 3 meciuri - cu SL Benfica, Manchester United si FC Basel - au fost puse in vanzare de ieri, in exclusivitate prin site-ul companiei partenere Ascend Netsolutions.
"In lunile trecute au fost achizitionate prin www.biletefotbalonline.ro, www.mytichet.ro precum si prin site-ul Federatiei Romane de Fotbal, toate folosind solutia de plata ePayment, 37.653 de bilete la meciul Romania-Franta, in valoare de aproximativ 340.000 de euro. Acum mizam pe cel putin 75.000 de bilete la cele 3 meciuri din Champions League pe care Otelul le va disputa pe teren propriu”, spune Cristian Herghelegiu, Business Development & Strategy la ePayment.
"Ascend Netsolutions detine exclusivitatea pentru punerea in vanzare online a biletelor pentru meciurile campioanei Romaniei disputate acasa in cadrul Champions League. Prin intermediul site-ului se pot cumpara bilete si pachete de bilete cu 30% reducere (pentru toate cele trei meciuri disputate acasa de echipa galateana) pentru o perioada limitata. Biletele pot fi platite online cu cardul, prin transfer bancar sau ramburs in momentul livrarii”, a spus Mihai Paun, CEO Ascend Netsolutions.
Meciurile pe care FC Otelul Galati le va disputa in UEFA Champions League, pe teren propriu, vor avea loc pe 27 septembrie (cu SL Benfica), 18 octombrie (cu Manchester United) si 22 noiembrie (cu FC Basel).
ePayment este furnizor de solutii de plata online integrate, parte a grupului international PayU, detinut de Naspers Ltd, al doilea jucator in eCommerce la nivel global. PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online in Polonia, Cehia, Romania si Ungaria, procesand in 2010 un numar de 31 milioane de tranzactii in valoare de peste 800 milioane de euro. In Romania, ePayment este lider pe piata de plati online, cu peste 2 milioane de tranzactii procesate in 2010 in valoare de 121 milioane de euro si o cota de 90% din volumul total al tranzactiilor derulate prin Romcard. Pentru 2011, ePayment estimeaza un volum de tranzactii derulat prin magazinele care au implementata solutia ePayment de peste 160 milioane de euro.
Sursa: NoCash.info.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial