RBS sustine Let's Do It, Romania! Inscrie-te si tu!
Data publicarii: 19-09-2011 | Finante-Banci
Anul acesta RBS Romania este partener principal al Let's Do It, Romania!, cel mai mare proiect de implicare sociala organizat in tara noastra.
"Responsabilitatea fata de mediu si fata de comunitate este o lectie pe care o invatam zi de zi, impreuna cu angajatii nostri. Prin proiectul Let's Do It Romania!, luam parte la cel mai important test al comportamentului ecologic. Speram ca in acest an vom reusi, impreuna cu organizatorii LDIR, sa crestem numarul celor care sunt dispusi sa dea acest test, pe 24 septembrie 2011”, a declarat Marijana Vasilescu, Director Comunicare si Marketing, RBS Romania.
Let's Do It! este o initiativa globala de ecologizare a zonelor afectate de deseuri, prezenta pana acum in peste 26 de tari din intreaga lume. Anul trecut, peste 200.000 voluntari au luat parte la Ziua de Curatenie Nationala, in cadrul primei editii a proiectului Let's Do It, Romania!. Cei care doresc sa participe la editia din acest an a proiectului se pot inscrie pe site-ul www.letsdoitromania.ro, la sectiunea Vreau sa ma inscriu!.
Angajatii RBS Romania au grija de mediu
De-a lungul timpului, RBS Romania a dezvoltat proiecte comunitare care vizeaza reducerea impactului asupra mediului si implicarea angajatilor. RBS Romania a organizat inca din 2008 campanii interne cu ocazia Zilei Internationale a Mediului (5 iunie), in care angajatii s-au implicat in actiuni educationale sau de voluntariat in folosul comunitatii.
In plus, RBS a implementat un program de reciclare pentru hartie, ambalaje PET, carton, sticla, becuri, metal si cartuse de imprimanta. Angajatii folosesc produse din hartie reciclata si becuri eficiente energetic, iar pentru a reduce emisiile generate de transportul cu masina si cu avionul, banca a adoptat un sistem de video-conferinte.
De asemenea RBS si angajatii bancii sprijina initiativele de dezvoltare durabila ale ViitorPlus, cum ar fi: proiectul de impadurire 'Adopta un copac!', proiectul de economie-sociala 'Sacosa de panza', proiectele educationale 'Turul Sustenabilitatii' si 'Regenesys', proiectul de colectare selectiva si reciclare 'Recicleta'.
Sediul central al bancii este gazduit de cladirea Lakeview, care se numara printre primele constructii din Romania certificate ecologic. RBS Romania este una dintre companiile verzi din Romania conform topului Green Business Index realizat de Asociatia Green Revolution in 2011, clasandu-se pe locul I la categoria Starea Cladirilor din sectorul servicii/ comert.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online