Raiffeisen a ajuns la 350.000 de carduri de credit, avand o cota de piata de 18%
Data publicarii: 19-09-2011 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank, a patra banca dupa active la jumatatea acestui an, a ajuns la un portofoliu de 350.000 de carduri de credit dupa ce cererea de carduri a crescut cu 50% in primul semestru, ceea ce inseamna o cota de piata de aproximativ 18% pe acest segment de piata.
Banca avea circa 330.000 de carduri de credit la sfarsitul anului trecut. Cresterea vanzarilor de carduri inregistrata de Raiffeisen in primul semestru vine dupa ce banca a lansat in luna mai a anului trecut programul de rate fara dobanda. Cumparaturile in rate fara dobanda pot fi efectuate in circa 2.000 de unitati ale comerciantilor parteneri, banca intentionand sa extinda reteaua la 2.500 de unitati pana la sfarsitul lunii decembrie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI