CSSPP si BCR promoveaza in parteneriat campania: Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie tanara
Data publicarii: 19-09-2011 | Finante-Banci
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) si Banca Comerciala Romana (BCR) promoveaza in parteneriat campania sociala de educatie financiara in domeniul pensiilor private: Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie "tanara”.
Banca Comerciala Romana difuzeaza gratuit in reteaua interna de televiziune, disponibila in peste 120 de unitati bancare ale BCR, doua spoturi TV realizate de CSSPP care au caracter educativ non-comercial. Spoturile denumite "Primul loc de munca” si "Istoria pensiilor private” contin detalii despre importanta informarii corecte a participantilor la fondurile de pensii private si au durata de 30 de secunde, fiecare. Perioada de difuzare este septembrie-decembrie 2011.
Prin acest parteneriat, CSSPP si BCR continua sa informeze populatia asupra drepturilor si obligatiilor ce decurg din calitatea de participant la sistemul de pensii private din Romania. Campania atrage atentia asupra necesitatii economisirii pe termen lung in vederea asigurarii unui trai decent la retragerea din activitate.
Spoturile TV au fost realizate de CSSPP in cadrul campaniei sociale: Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie "tanara”, lansata in octombrie 2010. Acestea au fost difuzate in regim de campanie sociala non-comerciala pe posturile TVR si The Money Channel. De asemenea, variantele radio ale celor doua clipuri au fost difuzate pe posturile Radio Romania si Bucuresti FM.
Campania CSSPP cuprinde totodata o serie de actiuni de informare si educare a publicului prin evenimente destinate studentilor, angajatilor si angajatorilor, care se desfasoara in cursul anului 2011 si vor continua si anul viitor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online