Noi reguli in piata asigurarilor de viata, impuse de nevoie de informare a publicului
Data publicarii: 26-09-2011 | Finante-Banci
Conform noilor reglementari ale CSA - Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, persoanele care intentioneaza sa contracteze o asigurare de viata vor primi de acum inainte mai multe informatii de la asigurator sau brokerul care o intermediaza.
Motivul introducerii acestor noi prevederi il constituie faptul ca, deseori, clientii nu nteleg ce reprezinta o asigurare de viata si ce le ofera acest produs.
In acest context, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, in parteneriat cu EUROPA FM si cu sustinerea principalelor companii din piata de profil, demareaza Campania nationala de educare si informare "O viata asigurata”.
"Obiectivul campaniei noastre este acela de a explica publicului larg rolul si functionarea unei polite de asigurare de viata, principalele tipuri de asigurari oferite de catre companiile de profil din Romania si criteriile in baza carora se recomanda alegerea unei anumite polite de asigurare”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Secretar General al APPA.
Campania se deruleaza intre 26 septembrie si 2 octombrie si va avea la baza distributia de brosuri informative gratuite in Bucuresti si in marile orase ale tarii.
Materialele informative vor ajunge la publicul larg atat prin intermediul promoterilor aflati in cele mai tranzitate intersectii, cat si prin intermediul cotidienelor Libertatea si Romania Libera. De asemenea, brosurile campaniei vor fi distribuite si in marile complexe comerciale din intreaga tara.
Proiectul este sustinut de importante companii de asigurari si brokeraj in asigurari: BCR Asigurari de Viata, ASTRA Asigurari, AEGON Asigurari de Viata, SIGNAL IDUNA Asigurari, ASIROM VIG, EUREKO, UNIQA Asigurari de viata, GRAWE Romania si OTTO Broker.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online