Companiile de soft se gandesc la listarea la Bursa... peste ani buni
Data publicarii: 20-10-2011 | Bursa
Bitdefender ar putea veni in ring peste doi-trei ani.
Siveco vede acest moment peste cinci ani.
Listarea la Bursa este avuta in vedere, dar nu este prioritara, au declarat ieri reprezentantii a doua firme de soft din Romania, Siveco si Bitdefender, din cadrul grupului Softwin. Astfel, cele doua societati ar putea ajunge la tranzactionare in ani buni. Presedintele grupului de firme Softwin, Florin Talpes, a indicat aproximativ doi-trei ani, in timp ce Irina Socol, directorul general al Siveco Romania, are in vedere un termen chiar mai indepartat, respectiv cinci ani.
"Luam in considerare listarea companiei in urmatorii cinci ani si, in acest sens, avem discutii cu actionarii nostri. Cand toti actionarii vor cadea de acord, vom sti ce vom face. In niciun caz listarea nu va avea loc in 2011 sau 2012, nu este un moment potrivit. Nu vom iesi pe bursa din Varsovia sau Londra, ci la Bucuresti sau Sibiu", a spus Socol, prezenta la forumul ZF Digital '11, potrivit Mediafax.
Ea a adaugat ca urmareste foarte rar evolutiile Bursei de Valori Bucuresti, nefiind un investitor in actiuni. "Pe bursa de la Bucuresti se tranzactioneaza volume reduse si, in acest context, nu este potrivita pentru listarea unei companii mari", a mai zis Socol, care estimeaza ca cifra de afaceri a companiei pe care o conduce va urca la 70 milioane de euro in acest an, fata de 65 milioane de euro in 2010.
Talpes spune ca prioritara pentru companie este gasirea unui produs sau dezvoltarea unei aplicatii si abia dupa apoi aducerea ei pe Bursa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online