O noua campanie MasterCard: Cardurile Maestro folosite pe internet aduc reduceri suplimentare pe site-urile de discount
Data publicarii: 20-10-2011 | Finante-Banci
MasterCard Europe lanseaza o campanie de incurajare a platilor pe internet cu cardurile Maestro, care se va derula pana la 31 decembrie 2011. Mesajul-cheie al campaniei lansate prin parteneriatele cu site-urile de reduceri BestDealz (www.bestdealz.ro), Fun Deal (www.fundeal.ro), Get a Deal (www.getadeal.ro), Kuponiada (www.kuponiada.ro) si Vulping (www.vulping.ro), este "Cardul tau Maestro iubeste internetul”.
"Romanii folosesc foarte mult cardurile Maestro la cumparaturi, in magazinele traditionale, iar de acum au mai multe motive sa mearga la shopping si in mediul online”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Numarul utilizatorilor de Maestro - de ordinul milioanelor - inseamna un potential imens pentru e-commerce, care a continuat sa se dezvolte substantial, iar educatia ramane cuvantul cheie pentru valorificarea lui”, a incheiat Denisa Mateescu.
Ofertele vor fi semnalizate printr-o caseta in care va fi afisat pretul pentru cumparatorul care plateste cu un card Maestro, astfel incat sa fie vizibile reducerea aplicata in mod obisnuit, dar si cea exceptionala, disponibila in cadrul campaniei MasterCard.
"Site-urile partener din aceasta campanie, respectiv BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaADeal.ro, Kuponiada.ro si Vulping.ro au intrat in preferintele consumatorilor prin ofertele care imbina produse si servicii extrem de atractive cu preturi imbatabile”, declara Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Prin aceste parteneriate ne dorim sa oferim posesorilor de carduri Maestro o experienta de shopping unica, dublata de oferte si mai atractive, disponibile exclusiv pentru ei. Mecanismul este foarte simplu, pana la 31 decembrie 2011, toti posesorii de carduri Maestro care platesc cu ele ofertele semnalate pe unul dintre cele 5 site-uri partenere, primesc reduceri suplimentare.”
"Ne propunem ca initiativa noastra sa faca oferta mai atragatoare pentru cumparatori si sa-i convinga pe cei care nu au incercat inca sa foloseasca Maestro pe internet, ca au in aceste carduri o modalitate de plata sigura, simpla si foarte comoda.”, a mai spus Gabriel Ghita.
Site-urile de reduceri au fost un catalizator pentru piata de e-commerce de la aparitia lor. Conform datelor procesatorilor, in primele luni ale anului 2011 au fost cumparate sute de mii de vouchere, iar multi romani au facut prima tranzactie online impulsionati de ofertele foarte bune. Procesatorii de pe piata spun ca in luna septembrie volumul tranzactionat a fost dublu fata de inceputul anului (luna ianuarie), iar cresterea anuala a fost de ordinul zecilor de ori.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online