O noua campanie MasterCard: Cardurile Maestro folosite pe internet aduc reduceri suplimentare pe site-urile de discount
Data publicarii: 20-10-2011 | Finante-Banci
MasterCard Europe lanseaza o campanie de incurajare a platilor pe internet cu cardurile Maestro, care se va derula pana la 31 decembrie 2011. Mesajul-cheie al campaniei lansate prin parteneriatele cu site-urile de reduceri BestDealz (www.bestdealz.ro), Fun Deal (www.fundeal.ro), Get a Deal (www.getadeal.ro), Kuponiada (www.kuponiada.ro) si Vulping (www.vulping.ro), este "Cardul tau Maestro iubeste internetul”.
"Romanii folosesc foarte mult cardurile Maestro la cumparaturi, in magazinele traditionale, iar de acum au mai multe motive sa mearga la shopping si in mediul online”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Numarul utilizatorilor de Maestro - de ordinul milioanelor - inseamna un potential imens pentru e-commerce, care a continuat sa se dezvolte substantial, iar educatia ramane cuvantul cheie pentru valorificarea lui”, a incheiat Denisa Mateescu.
Ofertele vor fi semnalizate printr-o caseta in care va fi afisat pretul pentru cumparatorul care plateste cu un card Maestro, astfel incat sa fie vizibile reducerea aplicata in mod obisnuit, dar si cea exceptionala, disponibila in cadrul campaniei MasterCard.
"Site-urile partener din aceasta campanie, respectiv BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaADeal.ro, Kuponiada.ro si Vulping.ro au intrat in preferintele consumatorilor prin ofertele care imbina produse si servicii extrem de atractive cu preturi imbatabile”, declara Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Prin aceste parteneriate ne dorim sa oferim posesorilor de carduri Maestro o experienta de shopping unica, dublata de oferte si mai atractive, disponibile exclusiv pentru ei. Mecanismul este foarte simplu, pana la 31 decembrie 2011, toti posesorii de carduri Maestro care platesc cu ele ofertele semnalate pe unul dintre cele 5 site-uri partenere, primesc reduceri suplimentare.”
"Ne propunem ca initiativa noastra sa faca oferta mai atragatoare pentru cumparatori si sa-i convinga pe cei care nu au incercat inca sa foloseasca Maestro pe internet, ca au in aceste carduri o modalitate de plata sigura, simpla si foarte comoda.”, a mai spus Gabriel Ghita.
Site-urile de reduceri au fost un catalizator pentru piata de e-commerce de la aparitia lor. Conform datelor procesatorilor, in primele luni ale anului 2011 au fost cumparate sute de mii de vouchere, iar multi romani au facut prima tranzactie online impulsionati de ofertele foarte bune. Procesatorii de pe piata spun ca in luna septembrie volumul tranzactionat a fost dublu fata de inceputul anului (luna ianuarie), iar cresterea anuala a fost de ordinul zecilor de ori.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024