Banca Comerciala Carpatica lanseaza cardul wwShopPing
Data publicarii: 24-11-2011 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica aduce pe piata cardurilor bancare un nou produs, cardul de credit MasterCard wwShopPing, un card special, conceput pentru utilizatorii de cumparaturi on line si nu numai. Emis sub sigla MasterCard, cardul de credit wwShopPing este utilizabil atat in Romania, cat si in strainatate.
wwShopPing asigura posesorilor o serie de avantaje care se concentreaza pe utilizarea cardului in mediul electronic in conditii de maxima siguranta, cum ar fi:
Protectia cumparaturilor - asigura costurile de inlocuire sau reparatie pentru obiectul asigurat, achizitionat cu cardul de credit wwShopPing, in caz de furt sau distrugere accidentala a obiectului asigurat.
Siguranta pe internet - ofera acoperire pentru produsele noi cumparate cu ajutorul cardului pe internet in cazul in care: produsul livrat nu corespunde cu cel achizitionat, este livrat cu un defect care il impiedica sa functioneze, este incomplet sau produsul nu este livrat.
SMS ALERT - sistemul permite alertarea clientului prin trimiterea de mesaje text pe telefonul mobil in momentul efectuarii unei tranzactii utilizand cardul BCC.
Asigurare cel mai bun pret - ofera acoperire de rambursare a diferentei de pret dintre un produs achizitionat folosind cardul wwShopPing si un produs similar, in anumite conditii.
"Cardul de credit wwShopPing are un nume sugestiv pentru destinatia sa, de cumparaturi pe internet. Am pus accentul pe utilizarea lui in conditii sigure in mediul electronic, atasandu-i multiple elemente de siguranta (Safe on line, Purchase Protection, SMS alert). Cardul este comod, rapid si avantajos de folosit si se potriveste perfect persoanelor ocupate, care nu au timp sa viziteze magazinele traditionale. In plus, am observat cu totii ca preturile din magazinele virtuale sunt, in general, mai mici decat cele din magazinele clasice. Se pot face astfel economii importante cumparand online." afirma Georgiana Coanda, Director Executiv Retea Retail, Banca Comerciala Carpatica.
"Comertul online este, de mai bine de trei ani, o vedeta pe piata din Romania, iar cifrele oficiale, ca si rezultatele campaniilor noastre, au aratat clar cresteri ale volumului si valorii tranzactiilor cu cardul pe internet”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager pentru Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Cardul wwShopPing are cateva puncte forte in materie de protectie si siguranta a cumparaturilor facute la comerciantii online si, in plus, o garantie de pret minim pe internet. Utilizatorul cardului este asigurat ca poate vizita magazinele virtuale rapid si cu folos, beneficiind de un sistem de protectie care creste siguranta platilor cu cardul. Aceasta facilitate pe card ii va face, cu siguranta, pe utilizatori sa aleaga magazinele online mai des”, continua Cosmin Vladimirescu.
Suma maxima care se poate acorda detinatorului cardului de credit wwShopPing este de 10.000 euro (echivalentul in lei). Un avantaj major asociat cardurilor emise de Banca Comerciala Carpatica il reprezinta perioada de gratie, de maxim 55 de zile, care se aplica atat pentru platile efectuate prin intermediul cardului la comercianti, cat si pentru retragerile de numerar de la ATM/ POS.
Mai multe informatii despre acest nou produs sunt disponibile pe site-ul dedicat acestui card www.shoppingcard.ro sau pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități