Vodafone lanseaza un nou portofoliu de abonamente pentru clientii business - Vodafone Business Profiles
Data publicarii: 07-02-2012 | IT&C
- Noul portofoliu pentru companii incurajeaza utilizarea crescuta a serviciilor de date si a aplicatiilor in randul utilizatorilor de business
- Clientii companii pot opta acum pentru pachete personalizate, in functie de nevoile de comunicatii diferite ale angajatilor lor, pentru un mai bun control al costurilor
- Cele patru categorii principale de abonamente aduc utilizatorilor acces la o gama de terminale recomandate, la un pret special
Vodafone, liderul pietei business de comunicatii mobile, a lansat astazi un nou portofoliu de abonamente pentru companii, care pune accentul pe nevoile diferite ale angajatilor si incurajeaza utilizarea serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si a smartphone-urilor. Clientii serviciilor de business isi pot alege abonamentele potrivite, dintr-o noua gama de patru pachete principale: Start, Esential, Avansat si Top.
"Cu noul portofoliu de business, marcam trecerea catre o noua abordare a pietei, in care ne concentram pe nevoile specifice ale fiecarei companii, si nu pe produsul propriu-zis. Vodafone Business Profiles sunt concepute pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa isi aleaga serviciile de comunicatii in functie de nevoile reale ale fiecarei categorii de angajati si, in acelasi timp, sa isi optimizeze costurile. Noua structura de abonamente porneste de la nevoile de baza, constand in servicii de voce in reteaua Vodafone si in alte retele, si ajunge la pachetele superioare, cu un numar sporit de minute, SMS-uri, convorbiri in roaming si Internet pe mobil. Prin aceasta abordare, dorim sa incurajam adoptia sporita a serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si smartphone-urilor in randul utilizatorilor de business”, a declarat Andres Vicente, Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania.
Vodafone Business Profiles a fost precedat de un studiu de piata realizat pe baza de clienti ai serviciilor de business Vodafone. Studiul a aratat ca peste jumatate dintre clientii companii foloseau, pe langa un abonament principal, numeroase optiuni, pentru a-si acoperi alte servicii de comunicare in afara celor de voce. Noua gama de abonamente adreseaza tocmai aceasta nevoie a utilizatorilor business de a avea incluse in abonament si celelalte servicii personalizate, in functie de tipul de nevoi ale utilizatorilor.
De asemenea, de acum, fiecare tip de abonament pentru utilizatorii serviciilor de business permite si achizitionarea unui terminal la un pret special.
Astfel, daca la abonamentele Start si Start Plus, o serie de telefoane precum Nokia 1800 sau Vodafone 545 Black Live! sunt disponibile utilizatorilor pentru 1 Euro (TVA inclus), pachetul Top Plus aduce noul iPhone 4S la acelasi pret, de 1 Euro (TVA inclus).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri