Vodafone lanseaza un nou portofoliu de abonamente pentru clientii business - Vodafone Business Profiles
Data publicarii: 07-02-2012 | IT&C
- Noul portofoliu pentru companii incurajeaza utilizarea crescuta a serviciilor de date si a aplicatiilor in randul utilizatorilor de business
- Clientii companii pot opta acum pentru pachete personalizate, in functie de nevoile de comunicatii diferite ale angajatilor lor, pentru un mai bun control al costurilor
- Cele patru categorii principale de abonamente aduc utilizatorilor acces la o gama de terminale recomandate, la un pret special
Vodafone, liderul pietei business de comunicatii mobile, a lansat astazi un nou portofoliu de abonamente pentru companii, care pune accentul pe nevoile diferite ale angajatilor si incurajeaza utilizarea serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si a smartphone-urilor. Clientii serviciilor de business isi pot alege abonamentele potrivite, dintr-o noua gama de patru pachete principale: Start, Esential, Avansat si Top.
"Cu noul portofoliu de business, marcam trecerea catre o noua abordare a pietei, in care ne concentram pe nevoile specifice ale fiecarei companii, si nu pe produsul propriu-zis. Vodafone Business Profiles sunt concepute pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa isi aleaga serviciile de comunicatii in functie de nevoile reale ale fiecarei categorii de angajati si, in acelasi timp, sa isi optimizeze costurile. Noua structura de abonamente porneste de la nevoile de baza, constand in servicii de voce in reteaua Vodafone si in alte retele, si ajunge la pachetele superioare, cu un numar sporit de minute, SMS-uri, convorbiri in roaming si Internet pe mobil. Prin aceasta abordare, dorim sa incurajam adoptia sporita a serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si smartphone-urilor in randul utilizatorilor de business”, a declarat Andres Vicente, Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania.
Vodafone Business Profiles a fost precedat de un studiu de piata realizat pe baza de clienti ai serviciilor de business Vodafone. Studiul a aratat ca peste jumatate dintre clientii companii foloseau, pe langa un abonament principal, numeroase optiuni, pentru a-si acoperi alte servicii de comunicare in afara celor de voce. Noua gama de abonamente adreseaza tocmai aceasta nevoie a utilizatorilor business de a avea incluse in abonament si celelalte servicii personalizate, in functie de tipul de nevoi ale utilizatorilor.
De asemenea, de acum, fiecare tip de abonament pentru utilizatorii serviciilor de business permite si achizitionarea unui terminal la un pret special.
Astfel, daca la abonamentele Start si Start Plus, o serie de telefoane precum Nokia 1800 sau Vodafone 545 Black Live! sunt disponibile utilizatorilor pentru 1 Euro (TVA inclus), pachetul Top Plus aduce noul iPhone 4S la acelasi pret, de 1 Euro (TVA inclus).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online