Au inceput inscrierile in competitia Romanian EFFIE Awards 2012
Data publicarii: 22-02-2012 | Media
IAA Romania (International Advertising Association Romania) si UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) anunta inceperea inscrierilor in competitia Romanian EFFIE Awards. In perioada 21 februarie - 18 mai au loc inscrierile pentru cea de-a noua editie a Romanian EFFIE Awards. Procesul de jurizare se va desfasura in zilele de 31 mai si 1 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc pe 4 iunie 2012.
Premiile EFFIE recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare. La editia din 2011 a competitiei au fost inscrise 79 de campanii, de catre 25 de agentii si companii din Romania.
In acest an, competitia este structurata in 22 de categorii de produse si servicii, in care pot inscrie lucrari agentii de publicitate, companii, agentii de market research sau alte entitati care au realizat campanii in perioada ianuarie 2011 - decembrie 2011 (pentru "Brief of Effectiveness”) sau ianuarie 2009 - decembrie 2011 (doar in cazul categoriei "Sustained Success”).
O noutate a competitiei Romanian EFFIE Awards 2012 este permiterea inscrierii campaniilor care au utilizat un singur mediu de comunicare. Astfel, pot participa in competitie campaniile care au utilizat un singur canal media, orice mediu fiind eligibil.
"EFFIE este festivalul care premiaza rezultatele campaniilor de comunicare si recunoaste valoarea parteneriatului dintre clienti si agentii. In acesti ani plini de provocari pe care ii traverseaza industria de marketing si comunicare din Romania, acest parteneriat este cu atat mai important iar echipele care reusesc sa obtina rezultate intr-o piata in scadere, merita cu atat mai mult recunoasterea intregii industrii”, declara Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2012.
Documentele de participare se gasesc pe siteul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Seminarul "How to win an EFFIE” va avea loc joi, 1 martie, incepand cu orele 10.00, la sediul IAA Romania (Calea Victoriei, nr 126, etaj 3). Membrii comitetului organizator vor veni in ajutorul participantilor cu recomandari, prezentarea festivalului si a categoriilor, a motivelor de descalificare si a noutatilor competitiei de anul acesta. De asemenea, castigatori ai editiilor precedente isi vor prezenta cazurile castigatoare si vor raspunde la intrebari despre cum se pregatesc cazurile inscrise in competitie.
Vorbitorii seminarului "How to Win an EFFIE” sunt: Victor Dobre - din partea IAA Romania, Stefan Chiritescu - Graffiti BBDO, Victor Stroe - Leo Burnett, Simina Leotescu - Propaganda si Stefan Teodorescu - SAB Miller.
Participarea la seminar este gratuita si se face confirmand prezenta la adresa de e-mail teodora.calin[at]institute.ro.
EFFIE Romania este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al saselea an consecutiv de catre The Institute, parte a Millenium People. EFFIE este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2012
Seminarul "How to win an EFFIE”: 1 martie 2012
Perioada de inscrieri:
- Primul deadline: 23 martie 2012
- Al doilea deadline: 13 aprilie 2012
- Ultimul deadline: 18 mai 2012
Jurizarea:
- Prima runda: 31 mai 2012
- A doua runda: 1 iunie 2012
- Gala de premiere: 4 iunie 2012
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online