BRD Sogelease lanseaza Oferta in lei
Data publicarii: 22-02-2012 | Finante-Banci
BRD Sogelease a lansat "Oferta in lei”, o alternativa de finantare avantajoasa adresata clientilor persoane juridice, menita sa vina in intampinarea nevoilor curente de investitii ale acestora. Oferta speciala presupune conditii avantajoase in vederea achizitionarii de autovehicule si echipamente, si anume: dobanda incepand de la 10.9% p.a., avans minim de 15% si o perioada de finantare de pana la 60 de luni.
"Ne bucuram sa furnizam pietei oferte competitive care raspund adecvat conditiilor existente in acest moment pe piata romaneasca. Oferta in lei completeaza gama noastra de produse si suntem convinsi ca vom avea tot mai multe solicitari de finantare in moneda nationala in perioada urmatoare”, a declarat Vorles Morlot, Directorul General al BRD Sogelease.
Filiala a BRD - Groupe Societe Generale, BRD Sogelease este, din punctul de vedere al valorii bunurilor finantate, printre primele societati de leasing din Romania, filiale ale unor banci sau institutii bancare. Membru fondator al Asociatiei de Leasing si Servicii Financiare Nebancare (ALB), BRD Sogelease IFN S.A. este constant prezenta in topul celor mai mari societati de leasing din Romania. ALB numara in prezent 33 de societati de leasing si 7 societati de credit de consum, ce reprezinta grupuri financiare nebancare de renume si cu reprezentare internationala. «Asociatia Societatilor Financiare - ALB Romania», organizatie afiliata la Federatia Europeana a Asociatiilor Societatilor de Leasing - Leaseurope si membra a Federatiei Creditului de Consum din Europa - Eurofinas, reprezinta un total de circa 92% din totalul pietei de leasing din Romania si aproximativ 63% din piata creditului de consum.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online