MasterCard deruleaza, pana pe 30 iunie 2012, o noua campanie pentru promovarea platilor cu cardul Maestro pe internet
Data publicarii: 03-04-2012 | Finante-Banci
MasterCard deruleaza, pana pe 30 iunie 2012, o noua campanie pentru promovarea platilor cu cardul Maestro pe internet. Oricine alege una dintre ofertele de pe site-urile de discount FunDeal, BestDealz si Vulping, semnalate cu stampila "Pret final cu Maestro”, si finalizeaza tranzactia platind cu un card Maestro, obtine respectivul produs sau serviciu la un pret redus. Parteneriatul este parte a campaniei "Maestro iubeste internetul”, de incurajare a tranzactiilor pe internet cu cardul, a carei prima editie a fost lansata anul trecut.
"Reactia publicului in urma primei editii ne-a atras atentia asupra acestui domeniu in plina ascensiune. Anul trecut, in mai putin de 2 luni si jumatate de campanie, tranzactiile online cu Maestro au crescut de 25 de ori pe site-urile partenere”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Momentul economic dificil, presiunile pe care majoritatea dintre noi le simtim, cat si iarna grea, care a crescut cheltuielile lunare, ne fac sa fim si mai receptivi la ofertele site-urilor de reduceri. De aceea am vrut sa incepem primavara cu o noua promotie, punandu-le utilizatorilor de carduri Maestro la dispozitie o gama larga de oferte la super-preturi.”
Ofertele pot fi accesate fie direct pe paginile partenerilor, fie pe sectiunea speciala Maestro de pe site-ul www.cautareduceri.ro.
In topul preferintelor posesorilor de carduri Maestro care au tranzactionat anul trecut pe site-urile partenere ale campaniei "Maestro iubeste internetul” au fost restaurantele si produsele/serviciile din zona de divertisment.
Site-urile de reduceri sunt unul dintre factorii care au contribuit la cresterea foarte mare a pietei de comert electronic in ultimii doi ani. Din datele MasterCard, segmentul de comert online intern a avut cresteri semnificative in anul 2011: tranzactiile cu carduri MasterCard si Maestro au fost in 2011 cu 92% mai numeroase, comparativ cu 2010.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online