MasterCard deruleaza, pana pe 30 iunie 2012, o noua campanie pentru promovarea platilor cu cardul Maestro pe internet
Data publicarii: 03-04-2012 | Finante-Banci
MasterCard deruleaza, pana pe 30 iunie 2012, o noua campanie pentru promovarea platilor cu cardul Maestro pe internet. Oricine alege una dintre ofertele de pe site-urile de discount FunDeal, BestDealz si Vulping, semnalate cu stampila "Pret final cu Maestro”, si finalizeaza tranzactia platind cu un card Maestro, obtine respectivul produs sau serviciu la un pret redus. Parteneriatul este parte a campaniei "Maestro iubeste internetul”, de incurajare a tranzactiilor pe internet cu cardul, a carei prima editie a fost lansata anul trecut.
"Reactia publicului in urma primei editii ne-a atras atentia asupra acestui domeniu in plina ascensiune. Anul trecut, in mai putin de 2 luni si jumatate de campanie, tranzactiile online cu Maestro au crescut de 25 de ori pe site-urile partenere”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Momentul economic dificil, presiunile pe care majoritatea dintre noi le simtim, cat si iarna grea, care a crescut cheltuielile lunare, ne fac sa fim si mai receptivi la ofertele site-urilor de reduceri. De aceea am vrut sa incepem primavara cu o noua promotie, punandu-le utilizatorilor de carduri Maestro la dispozitie o gama larga de oferte la super-preturi.”
Ofertele pot fi accesate fie direct pe paginile partenerilor, fie pe sectiunea speciala Maestro de pe site-ul www.cautareduceri.ro.
In topul preferintelor posesorilor de carduri Maestro care au tranzactionat anul trecut pe site-urile partenere ale campaniei "Maestro iubeste internetul” au fost restaurantele si produsele/serviciile din zona de divertisment.
Site-urile de reduceri sunt unul dintre factorii care au contribuit la cresterea foarte mare a pietei de comert electronic in ultimii doi ani. Din datele MasterCard, segmentul de comert online intern a avut cresteri semnificative in anul 2011: tranzactiile cu carduri MasterCard si Maestro au fost in 2011 cu 92% mai numeroase, comparativ cu 2010.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?