CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la creditele de nevoi personale si la creditele de refinantare
Data publicarii: 17-04-2012 | Finante-Banci
CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la creditele de nevoi personale si la creditele de refinantare, cu asigurare de viata si somaj, in lei, valabila pentru toate cererile de credit inregistrate in perioada 17.04.2012 - 29.06.2012.
In cadrul acestei campanii, clientii beneficiaza de urmatoarele avantaje:
- - dobanda de 9,5% pe an, fixa pe intreaga durata de creditare (maximum 5 ani);
- - valoarea maxima extinsa la 50.000 lei, pentru clientii care primesc salariul sau pensia in cont la CEC Bank pe toata durata contractului de credit ;
- - comision de analiza dosar redus cu 50%;
- - polita de asigurare de viata si somaj oferita gratuit de banca pe intreaga perioada a creditului ;
- - posibilitatea de acordare a unui card de credit in baza aceleiasi documentatii.
”Prin lansarea acestei campanii, CEC Bank continua politica de sustinere a clientilor persoane fizice si de stimulare a creditarii pe acest segment. Dobanda propusa in cadrul campaniei este fixa, ceea ce ofera un grad sporit de siguranta. Clientul cunoaste de la inceput toate costurile, stie exact cat are de platit in fiecare luna si nu risca sa fie expus unei eventuale mariri a dobanzilor de pe piata”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre Creditele de nevoi personale cu asigurare de viata si somaj si despre Creditele de refinantare cu asigurare de viata si somaj pot fi obtinute de catre clienti in orice unitate CEC Bank, apeland numarul de telefon de la Call Center 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial