Raiffeisen testeaza serviciul de retragere de cash cu cardul de la casieriile din magazine
Data publicarii: 23-04-2012 | Finante-Banci
Cardurile emise de Raiffeisen Bank atat sub sigla Visa, cat si sub MasterCard, pot avea o noua utilizare in magazinele din reteaua de supermarketuri Angst care afiseaza logoul "cash back": pe langa plata cumparaturilor la POS, posesorii cardurilor pot solicita casierei retragerea de numerar in limita a 150 de lei, fara comision pentru clienti. Tranzactia este inregistrata in contul clientului tot cu ajutorul terminalului de plata cu cardul.
Banca testeaza astfel un nou serviciu prin care incearca sa creasca valoarea perceputa de posesorii de carduri, avantajul scos in evidenta in acest caz fiind economia de timp: in loc sa mai mearga si la bancomat pentru a retrage numerar, clientul poate obtine o suma modica simultan cu plata cumparaturilor la POS. Desigur, suma maxima care poate fi retrasa ar putea fi conditionata la un moment dat de disponibilul din casa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial