OTP Bank Romania lanseaza serviciul e-commerce
Data publicarii: Astazi, 12-06-2012 | Finante-Banci
- Standarde internationale 3 D Secure, pentru MasterCard si Visa
- Extinderea business-lui traditional la vanzare de produse si/sau servicii prin internet
- Cresterea veniturilor incasate din vanzari si/sau prestari servicii ale comerciantilor
OTP Bank Romania anunta lansarea serviciilor e-commerce, destinate companiiilor care comercializeaza produse si servicii prin internet, dar si municipalitatilor, pentru incasarea on-line a taxelor si impozitelor locale.
OTP Bank Romania sustine activitatea partenerilor sai clienti persoane juridice, atat in magazinele traditionale, prin intermediul terminalelor POS de ultima generatie, cat si in magazinele virtuale, prin intermediul serviciului e-commerce.
Clientii care aleg solutiile de plata cu cardul oferite de OTP Bank Romania beneficiaza de multiple avantaje precum:
- compatibilitate cu standardele 3D Secure furnizate de Visa (Verified by Visa) si MasterCard (MasterCard Secure Code), pentru limitarea riscului de frauda prin card;
- asistenta tehnica specializata la configurarea website-ului, dar si la procesarea tranzactiilor prin carduri pe internet.
- decontarea tranzactiilor on-line in termen de 1 zi lucratoare de la autorizarea acestora;
- comisioane atractive care sa sustina dezvoltarea comertului pe internet, dar si o mai buna incasare a taxelor si impozitelor locale de catre municipalitati.
"Extinderea business-lui traditional la vanzarea de produse si servicii prin internet raspunde asteptarilor unui mediu de afaceri dinamic. Pentru OTP Bank Romania, este o prioritate sa identificam noi solutii care pot veni in sprijinul clientilor nostri si care le pot oferi un avantaj de piata competitiv. Avem convingerea ca noul serviciu e-commerce reprezinta un sprijin real si pentru administratiile publice locale, in procesul de incasare on-line, prin carduri bancare, a taxelor si impozitelor locale”, a declarat Adrian Chichita, Director Directia Carduri, OTP Bank Romania.
OTP Bank Romania este subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrala si de Est. OTP Bank ofera servicii universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de 1500 de unitati, prin intermediul retelei de ATM-uri si prin sistemul de canale electronice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online