AdPrint Festival 2012 si-a anuntat castigatorii
Data publicarii: 15-06-2012 | MediaAdPrint Festival 2012 si-a desemnat castigatorii in cadrul unei petreceri ce a avut loc miercuri in clubul Energiea, partenerul festivalului, care a lansat cu aceasta ocazie o campanie de revitalizare a printului la nivel european.
Contextul neprielnic pentru print ca mediu si pentru publicitatea in print a provocat Energiea si AdPrint sa lanseze o campanie in care sa revitalizeze industria si sa pastreze tipariturile in viata.
Energiea provoaca agentiile de publicitate din Europa sa duca industria de print mai departe si sa creeze fiecare cate o lucrare prin care sa promoveze importanta printului ca mediu cu istorie, valoare si noblete.
AdPrint si Energiea vor sa obtina suportul publisherilor din Romania si celor de la nivel European, precum si al partenerilor media ai festivalului, care sa ofere spatii pentru printarea mesajelor generate de campanie.
In competitia ADVERTISING ANGELS au fost oferite 23 de trofee, in cadrul celor cinci categorii (Print, OOH, Poster, Print&OOH Crafts, Print &OOH Individuals). In cazul DESIGN ANGELS, au fost oferite 14 trofee pentru castigatorii competitiilor de GRAPHIC DESIGN si DESIGN CRAFTS.
Lista castigatorilor AdPrint:
ADVERTISING ANGELS
PRINT COMPETITION
PRINT
Art, Culture, Media & Entertainment
Top-drawer Books
Agentie: Graffiti BBDO Bucharest
Client: Carturesti
Brand: Carturesti
Contextul neprielnic pentru print ca mediu si pentru publicitatea in print a provocat Energiea si AdPrint sa lanseze o campanie in care sa revitalizeze industria si sa pastreze tipariturile in viata.
Energiea provoaca agentiile de publicitate din Europa sa duca industria de print mai departe si sa creeze fiecare cate o lucrare prin care sa promoveze importanta printului ca mediu cu istorie, valoare si noblete.
AdPrint si Energiea vor sa obtina suportul publisherilor din Romania si celor de la nivel European, precum si al partenerilor media ai festivalului, care sa ofere spatii pentru printarea mesajelor generate de campanie.
In competitia ADVERTISING ANGELS au fost oferite 23 de trofee, in cadrul celor cinci categorii (Print, OOH, Poster, Print&OOH Crafts, Print &OOH Individuals). In cazul DESIGN ANGELS, au fost oferite 14 trofee pentru castigatorii competitiilor de GRAPHIC DESIGN si DESIGN CRAFTS.
Lista castigatorilor AdPrint:
ADVERTISING ANGELS
PRINT COMPETITION
Art, Culture, Media & Entertainment
Top-drawer Books
Agentie: Graffiti BBDO Bucharest
Client: Carturesti
Brand: Carturesti
Integral in Adevarul.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online