Doua dintre cele trei premii importante ale campaniei VISA te trimite la Jocurile Olimpice Londra 2012 au fost castigate de clienti ai Bancii Transilvania
Data publicarii: 27-06-2012 | Finante-Banci
Campania "VISA te trimite la Jocurile Olimpice Londra 2012” a adus noroc clientilor Bancii Transilvania, asa incat doua dintre cele trei premii mari au fost castigate de doua persoane care utilizeaza cardurile VISA BT. Este vorba de Tunde Czap, din Baia Mare si de Stefan Deju, din Buhusi, care au astfel ocazia de a participa la cel mai important eveniment sportiv al anului.
Fiecare premiu consta intr-o excursie pentru cate doua persoane, la deschiderea oficiala a Jocurilor Olimpice - pentru primul client, respectiv la ceremonia de inchidere - pentru cel de al doilea client. De asemenea, castigatorilor le este asigurat transportul si cazarea la un hotel de lux din Londra. Inscrierea in promotie s-a facut automat, in momentul in care clientii au facut platile la comercianti, cu cardurile VISA BT, in perioada aprilie - mai a.c. Castigatorii au fost desemnati prin tragere la sorti, efectuata la nivel national de reprezentantii VISA Romania.
Banca Transilvania sustine cresterea gradului de utilizare a cardurilor pentru achitarea de servicii si produse, proiectele sale in acest sens generand o crestere de 20% a numarului de tranzactii realizate in acest mod, la comercianti - in luna mai a.c., fata de aceeasi perioada a anului trecut.
BT este cel mai mare emitent de carduri VISA din Romania, cu peste 1.500.000 de carduri VISA in piata. Banca Transilvania are o cota de piata de 15% in ceea ce priveste cardurile, iar oferta sa cuprinde 19 tipuri de carduri - de debit si de credit.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online