Patriarhia Romana, afacere in toata regula: Profitul pe anul trecut a fost mai mare decat cel al McDonald's
Data publicarii: 18-07-2012 | Actualitate
Patriarhia Romana a avut anul trecut un profit de aproape sapte milioane de euro, mai mult decat lantul fast-food McDonald's. Patriarhia Romana a avut si cheltuieli, care se ridica la 60 de milioane de lei (peste 13.3 milioane euro), aproape dublu fata de anul precedent, cand cheltuise 35 de milioane de lei, potrivit unor informatii ale jurnalistilor de la Capital.
Nici Arhiepiscopia Bucurestilor nu sta rau la capitolul profit, ea realizand un profit de aproximativ 1,2 milioane lei, mai mic insa decat in 2010, cand profitul a fost cu 5 milioane de lei mai mare. De asemenea, firma care se ocupa de pelerinaje a obtinut in 2011 un profit triplu comparativ cu anul 2010.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI