All Inclusive - pachetul complet de servicii de cont curent de la Citibank Romania
Data publicarii: 18-07-2012 | Finante-Banci
- Marcand 200 de ani de experienta globala, Citibank reconfirma orientarea sa unica catre clienti prin lansarea unei solutii financiare creative si responsabile.
- Clientii au acces la un pachet complet de beneficii, avand posibilitatea de a efectua toate operatiunile bancare in schimbul unui comision lunar unic, cu noul cont curent All Inclusive de la Citibank Romania .
In schimbul unui comision unic lunar de 30 de lei, clientii beneficiaza de toate operatiunile disponibile pentru contul curent: retrageri gratuite la oricare ATM din lume, comisioane zero pentru toate tranzactiile efectuate pe orice canal, banking gratuit 24/7 online, pe mobil sau prin telefon, respectiv prin Citibank Online, Citi Mobile si CitiPhone Banking, alerte gratuite prin sms si email pentru tranzactiile cu cardul de debit sau din contul curent.
In plus, in cadrul aceluiasi pachet, clientii primesc asigurare de calatorie gratuita, atasata cardului de debit, ce acopera serviciile medicale de urgenta in caz de imbolnavire sau accident si/sau pierderea/ furtul bunurilor proprii pe perioada calatoriilor in strainatate, intarzierea zborului, intarzierea sau pierderea bagajelor si altele.
De asemenea, clientii beneficiaza de reduceri de pana la 50% in 1700 de locatii ale comerciantilor din reteaua Citi Partener din intreaga tara (hoteluri, restaurante, magazine, agentii de turism, sali de fitness, centre medicale). Nu in ultimul rand, clientii beneficiaza de operatiunea de schimb valutar fara comision la ATM-urile Citibank care permit retragerea de numerar in ambele monede: lei si euro
"Desi multe persoane nu se gandesc niciodata la cheltuielile totale cu banca sau nu stiu suma totala a comisioanelor pe care le platesc intr-o luna, acestea sunt cu siguranta nemultumite de spectrul larg de taxe si comisioane aplicate operatiunilor bancare curente.
Asadar, consideram firesc sa lansam acest pachet competitiv de servicii All Inclusive, prin care venim in intampinarea nevoilor clientilor pentru economisire, transparenta, predictibilitate si liniste in relatia lor cu banca. Acest produs le permite clientilor sa efectueze un numar nelimitat de operatiuni bancare din contul curent fara nicio grija cu privire la comisioanele suplimentare”, a explicat Mihaela Nacu, Director Vanzari si Distributie la Citibank Romania.
Contul All Inclusive este oferit cu garantie de satisfactie, asa incat in situatia in care clientul nu este multumit de serviciile primite timp de sase luni, banca returneaza integral comisionul lunar.
Informatii suplimentare despre contul All Inclusive sunt disponibile online pe www.citibank.ro sau la linia CitiPhone 0800801040.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău