Aplicatia Automarket powered by Vodafone aduce pe telefonul mobil cele mai noi informatii din domeniul auto
Data publicarii: 23-07-2012 | IT&C
- Aplicatia gratuita de mobil ofera cele mai noi informatii si teste cu modelele noi ale marilor constructori si include o sectiune de motorsport, care acopera zilnic Formula 1 si WRC
- Automarket powered by Vodafone, compatibila cu iOS si Android, ofera si preturile tuturor modelelor auto din showroom-urile romanesti, in sectiunea Masini noi
Vodafone Romania si Automarket.ro, cel mai vizitat portal din presa auto online din Romania, lanseaza astazi aplicatia gratuita Automarket powered by Vodafone, compatibila cu telefoanele si tabletele ce functioneaza cu sistemele de operare iOS si Android.
Astfel, iubitorii masinilor si cei interesati de industria auto pot ramane in permanenta la curent cu ultimele informatii din domeniu, printr-o aplicatie usor de utilizat si adaptata ritmului informatiilor din lumea auto. Noua aplicatie completeaza astfel cu o versiune mobila oferta editoriala si informativa a portalului Automarket.ro
Aplicatia Automarket powered by Vodafone contine patru sectiuni principale: Stiri, Test Drive, Masini noi si Motorsport.
De la cele mai noi informatii despre marcile pe care cititorii le urmaresc, grupate intr-o sectiune de stiri actualizata permanent, pana la teste profesioniste cu cele mai recente masini prezentate la nivel mondial, aplicatia isi propune sa tina utilizatorii la curent cu ultimele lansari din domeniu.
Mai mult, fanii sporturilor cu motor vor putea sa afle noutatile despre Formula 1 si Campionatul Mondial de Raliuri (WRC), printr-o sectiune dedicata, cu peste 10 stiri zilnice si cu informatii actualizate imediat dupa ce evenimentele importante din calendar au loc, fie pe circuit, fie in probele speciale.
Zona de informare este gazduita de sectiunea Masini Noi, unde iubitorii masinilor pot gasi marcile si modelele existente in showroom-urile din Romania. Aplicatia ofera cea mai completa baza de date a masinilor noi disponibile in tara. Fie ca sunt interesati de fotografii, de preturi, de versiuni de motorizare sau de optiunile pe care fiecare nivel de echipare le ofera in versiunea standard, aplicatia ofera acces rapid si gratuit la aceste informatii.
Suplimentar fata de aceste sectiuni, aplicatia Automarket powered by Vodafone va include, in viitorul apropiat, si o serie de servicii care vor imbunatati experienta utilizatorilor sai. Printre acestea se numara posibilitatea notificarii pentru reinnoirea taxelor auto si a verificarilor uzuale (RCA, CASCO, Rovinieta, ITP, revizii), printr-un reminder personalizat, in functie de nevoile fiecarui utilizator.
Prin lansarea acestui parteneriat, Vodafone Romania continua strategia de a promova aplicatiile relevante pentru utilizatorii sai si de a sprijini comunitatea locala a dezvoltatorilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial