Clientii Bancii Romanesti castiga pana la 500 de lei pentru prietenii recomandati
Data publicarii: 26-09-2012 | Finante-Banci
Incepand cu 17 septembrie 2012, Banca Romaneasca a relansat campania "Recomanda un prieten”, de aceasta data pentru cardurile de credit si creditele de consum fara garantie imobiliara.
Astfel, orice client al Bancii Romanesti care are cel putin un cont curent in lei sau un card de credit va primi un premiu de 50 de lei pentru fiecare client recomandat in perioada 17 septembrie 2012 - 31 decembrie 2012, care contracteaza la randul sau un card de credit sau un credit de consum fara garantie imobiliara, conform Regulamentului de desfasurare a campaniei.
Fiecare detinator de card sau posesor al unui cont curent in lei poate recomanda mai multi prieteni, iar suma totala castigata in urma acestor recomandari poate ajunge pana la 500 de lei.
La randul sau, clientul care a obtinut cardul de credit de la Banca Romaneasca prin campania "Recomanda un prieten” va fi rasplatit cu un bonus de 5% pentru toate tranzactiile de cumparaturi efectuate in perioada 17 septembrie 2012 - 31 ianuarie 2013, la orice comerciant din tara sau din strainatate si pe internet, indiferent de valoarea acestora. Valoarea bonusului lunar poate ajunge pana la 150 de lei.
Regulamentul de desfasurare a campaniei poate fi consultat pe site-ul www.banca-romaneasca.ro.
De asemenea, pana la 31 Decembrie 2012, Banca Romaneasca desfasoara campania promotionala "Reducerea Reducerilor”, prin care orice card de la Banca Romaneasca aduce posesorului o reducere de 10% la oricare dintre ofertele active pe site-urile partenere: www.kuponiada.ro, www.bestdealz.ro, www.getadeal.ro. Pentru ofertele semnalate pe www.vulping.ro, reducerile ajung pana la 80%!
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online