Veniturile Renault au scazut cu 13,3% in trimestrul al treilea, ca urmare a declinului din Franta, Italia si Spania
Data publicarii: 26-10-2012 | Auto
Veniturile grupului Renault au scazut cu 13,3% in trimestrul al treilea, la 8,44 miliarde de euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut, din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana, in special din Franta.
Renault a inregistat un declin de 14,4% al veniturilor diviziei de automobile, la 7,92 miliarde de euro, se arata intr-un comunicat al grupului, preluat de Mediafax.
Vanzarile au coborat cu 5,8% in trimestrul al treilea fata de intervalul similar din 2011, la 596.064 automobile, si pentru prima oara peste jumatate din livrari au avut loc in afara Europei. Astfel, vanzarile efectuate de Renault pe piata internationala au avansat cu 7,7%.
In Europa, unde piata a continuat sa se contracte, cu 9,3%, vanzarile Renault au scazut cu 18,4%, din cauza declinului puternic al pietelor in Franta, Italia si Spania, iar cota de piata a grupului a fost de 8,5%.
Inainte de lansarea Clio IV in aceasta luna, brandul Renault se afla pe locul trei in Europa, cu o cota de piata de 6,8%, in scadere cu 1,2 puncte procentuale, pe piata vehiculelor de pasageri si comerciale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial