Razboi intre companiile de asigurari si service-uri
Data publicarii: 26-10-2012 | Finante-Banci
Dupa patru ani de la declansarea crizei financiare, piata de asigurari din Romania se reaseaza si incearca sa castige terenul pierdut prin propriile greseli. Lupta pentru cota de piata, in care s-au infruntat ani la rand asiguratorii, a adus acestora pierderi semnificative. Din aceasta situatie se poate iesi doar prin aplicarea unor politici corecte de tarifare, care, la randul lor, vor sustine imbunatatirea managementului daunelor. Ceea ce inseamna ca, in final, consumatorul va fi cel care va avea de castigat.
MIHAIL TECAU, presedintele Omniasig Vienna Insurance Group - companie rezultata in urma fuziunii dintre BCR Asigurari si vechiul Omniasig -, mizeaza, in competitia pentru mentinerea pozitiei de lider pe piata, pe care subsidiara austriaca a castigat-o dupa primele sase luni din acest an, pe calitatea serviciilor post-vanzare oferite clientilor si pe produsele nou lansate, din categoria non-auto, si, nu in ultimul rand, pe o echipa tanara si pe experienta internationala a grupului-mama. Toate acestea intr-un mediu de business in continua schimbare si in care companiile trebuie sa identifice rapid solutii la problemele si cerintele clientilor, care pun astazi un accent semnificativ pe calitate si pe produse adaptate nevoilor lor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online