Deloitte: Companiile romanesti din domeniul designului interior pot aplica pentru o misiune economica in Japonia
Data publicarii: 30-10-2012 | Afaceri
Programul EU Gateway, lansat in iulie 2008, continua cu sesiunea de aplicari pentru companiile specializate in design interior care vor sa patrunda pe piata din Japonia. Termenul limita de depunere a aplicatiilor este 23 noiembrie 2012, iar misiunea economica este programata in perioada 3-7 iunie 2013.
"Cultura designului interior din Japonia si, in general, din pietele asiatice genereaza oportunitati reale pentru companiile romanesti active in domeniul productiei de mobila si design interior. Combinatia dintre stilurile modern si traditional creeaza un mediu caracterizat de un nivel ridicat de creativitate in care brandurile versatile romanesti se pot dezvolta”, spune Alexandru Bernea, Consultant in cadrul Deloitte Consultanta, coordonatorul acestei etape din program.
Programul EU Gateway a fost initiat de catre Comisia Europeana si are ca scop sustinerea companiilor din Uniunea Europeana in procesul de intrare pe anumite sectoare de inalta tehnologie si design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeana, Japonia si Coreea de Sud ofera suport si coaching pentru companii, din stadiul de aplicare si pana la sfarsitul misiunii economice. Programul a fost structurat pe cicluri anuale pana in 2014.
Procesul de aplicare consta in doua etape. Pentru inceput, companiile completeaza un formular exprimandu-si interesul fata de proiect, urmand ca analistii Deloitte sa determine gradul de eligibilitate al companiei. Daca firmele corespund cerintelor, trec la a doua faza, completand un formular de aplicare. Intregul proces se desfasoara online, pe site-ul www.eu-gateway.eu, si nu presupune niciun efort financiar din partea aplicantului. Companiile interesate primesc asistenta din partea Deloitte de-a lungul intregului proces de aplicare, precum si pe tot parcursul etapelor ulterioare acceptarii in acest program.
Companiile eligibile trebuie sa aiba sediul in Uniunea Europeana si sa aiba o activitate pe piata de cel putin cinci ani. Alte criterii de selectie sunt actionariatul european majoritar sau de 100%, precum si o cifra de afaceri si un numar de angajati suficient de mare astfel incat sa garanteze intrarea pe pietele din Japonia si / sau Coreea de Sud. Companiile trebuie de asemenea sa faca dovada unui portofoliu de cooperare cu companii la nivel international si sa aiba o strategie de afaceri solida pentru penetrarea celor doua piete asiatice. In plus, principalii factori de decizie din cadrul companiilor respective trebuie sa fie vorbitori fluenti de limba engleza.
Mai multe informatii legate de programul EU Gateway pot fi gasite pe site-ul www.eu-gateway.eu sau la adresa de e-mail: abernea@deloittece.com sau jkedziora@deloittece.com. Operatori ai programului din fiecare tara membra sunt disponibili pentru a oferi informatii suplimentare asupra programului si a evenimentelor ce vor fi organizate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI