BCR acorda credite beneficiarilor de subventii APIA
Data publicarii: 21-01-2013 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) ofera o gama variata de credite pentru finantarea activitatilor pe termen scurt ale agricultorilor, in baza unor conventii tripartite semnate, recent, cu Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) si Fondul de Garantare a Creditului Rural (FGCR).
Astfel, BCR acorda credite pe termen scurt beneficiarilor care urmeaza sa primeasca de la bugetul de stat sau din fonduri ale Uniunii Europene subventii in cadrul diferitelor scheme de sprijin financiar: pentru sectorul vegetal - PNDC 1 Campania 2012, plati nationale directe complementare in sectorul zootehnic - PNDC bovine, ovine caprine Campania 2012, Masura 215 - plati pentru bunastarea animalelor - porcine Campania 2012, Axa II PNDR Campania 2012 si pentru suprafata - SAPS Campania 2012.
Beneficiarii de subventii APIA pot obtine de la BCR credite pentru finantarea capitalului de lucru necesar desfasurarii activitatii curente, in proportie de 80 - 90% din subventia ramasa de incasat de la APIA.
Totodata, BCR a incheiat cu fondurile de garantare (FGCR si FNGCIMM) conventii bilaterale pentru garantarea in proportie de pana la 80% a acestor categorii de credite.
Aceste tipuri de imprumuturi de la BCR pot fi obtinute de producatori agricoli, persoane fizice sau juridice care prezinta Adeverinta de inregistrare fermier emisa de APIA prin care se confirma eligibilitatea acestora la obtinerea finantarii.
Beneficiari de subventii APIA se pot adresa oricarei unitati din reteaua BCR pentru accesarea acestor tipuri de credit.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online